Unul din doi tineri din România susține că vrea să își înceapă un business, iar unul din doi reprezentanți ai generației Z declară că nu știe cum să înceapă și că îi lipsește educația de business, potrivit studiului Insights PulseZ realizat în 2021.
În plus, 55% dintre tineri declară că au abilitățile necesare pentru a începe un business. Cu toate acestea, 42% spun că le lipsește un partener cu care să înceapă și tot 42% susțin că le este frică să eșueze.
STUDIU 88% dintre tinerii români s-au gândit în timpul pandemiei la modalități prin care își pot îmbunătăți viața/ 51% sunt stresați aproape permanent cu privire la viitorul financiar
În cadrul aceluiași studiu, axat pe tinerii între 16-24 de ani și reprezentativ la nivel național, 53% spun că le lipsește educația de business necesară. Nevoile declarate ale tinerilor sunt:
- 74% se confruntă cu lipsa finanțării pentru afacerea lor;
- 59% afirmă că nu au mentori care să îi ghideze;
- 55% au nevoie de alți antreprenori cu care sa se înconjoare.
Unul din doi reprezentați ai generației Z declară că nu știu cum să înceapă și că le lipsește educația de business. 42% dintre aceștia spun că le lipsește un partener cu care să înceapă și tot 42% spun că le este frică să eșueze, conform economedia.ro.
Antreprenorii cu experiență din România susțin că este importantă, în acest context, expunerea tinerilor către modele de antreprenori care transmit un mesaj autentic legat de care sunt riscurile în business, importanța eșecului, care a fost parcursul lor până au reușit să cunoască succesul și cum a arătat călătoria lor.