Sterling Cruise, firma care deţine franciza Salad Box, aduce în România un nou brand de restaurante după ce a semnat un acord cu compania americană Popeyes, care urmează să deschidă 90 de restaurante pe piaţa locală în următorii 10 ani.
Acordul semnat cu Sterling Cruise, companie care operează circa 40 de restaurante în România şi deţine şi francizele Taksim, Salad Box, Pep & Pepper, Boss Mini Burgers, Ai Sushi Bar, Resto Aperto, Turkish Kitchen, marchează intrarea reţelei americane pe piaţa est-europeană, brandul având în prezent unităţi în Spania şi Elveţia.
Primul restaurant din România urmează să fie deschis în 2022.
”Suntem fericiţi că putem anunţa intrarea pe piaţa din România, unde avem planuri ambiţioase, pentru a aduce pe piaţă unul dintre cele mai populare branduri de restaurante la nivel global. Popeyes este unul dintre brandurile de restaurante cu cea mai rapidă creştere în SUA”, a spus David Shear, preşedinte pentru Pieţe Internaţionale al Popeyes Louisiana Kitchen.
Strategia reţelei americane vizează continuarea planurilor de extindere în Europa, spre finalul acestui an urmând să deschidă şi primul restaurant din Marea Britanie.
”Suntem fericiţi să aducem brandul Popeyes în România. Clienţii vor savura reţeta incredibilă de pui care face acest brand faimos la nivel global. În plus extinderea va crea sute de noi locuri de muncă în următorii ani”, a spus un reprezentant al Sterling Cruise.
Salad Box, brand lansat în 2012 de Dan Isai, Radu Lupaş, Daniel Lar şi Vlad Lupaş, este unul dintre cele mai cunoscute mărci de restaurante de pe piaţa locală, care între timp s-a extins în sistem de franciză pe mai multe pieţe externe. Acţionarii Salad Box sunt implicaţi în mai multe businessuri de HoReCa, însă în cazul celor mai multe ei sunt parteneri alături de alţi oameni de afaceri.Fondat în New Orleans în 1972, lanţul Popeyes are peste 3.300 de restaurante în SUA şi alte ţări.