AFI Brașov împlinește, astăzi, un an de funcționare. Compania care operează centrul comercial a ales să marcheze primul an de existență sponsorizând Centrul de Transfuzii Sanguine Brașov pentru renovarea zonei de prelucrare a sângelui recoltat.
„Această zonă este una dintre cele mai importante din centrul de transfuzie și necesită o renovare structurală pentru a se asigura securitatea transfuzională a componentelor sangvine. Încăperile nu au mai fost renovate de peste 20 de ani, ci doar igienizate în mod constant pentru ca centrul să poată procesa sângele recoltat în condiții optime de igienă, dar renovarea a devenit impetuos necesară, deoarece numărul componentelor prelucrate și volumul sângelui donat a crescut. Lunar la Centrul de Transfuzie Sanguină Brașov se înregistrează aproximativ 1300 de donatori”, arată compania într-un comunicat de presă.
„Este nevoie de o zonă mai spațioasă, conformă ultimelor standarde de igienă, echipare și tehnologie care să permită fluxul logistic necesar și spațiul necesar pentru noile centrifugi de ultimă generație ce urmează să ajungă până la finalul acestui an în centru”, se mai arată în document.
De asemenea, AFI Brașov va face cadou 21 de torturi, prin intermediul unui concurs organizat pe pagina de Facebook, unui număr de 21 de brașoveni care sunt născuți în data de 21 octombrie.
În primul an de activitate, AFI a adus peste 50 de branduri în premieră la Brașov. Printre brand-urile de care vizitatorii s-au putut bucura în mod exclusiv la AFI Brașov se numără Obstentum, MAC, Kiehl’s, Cupio, PUPA, Xpertbeauty, Mango, GUESS, Tommy Hilfiger, Zara Home, Vagabond, Cropp, Intimissimi, Calzedonia, NIKE, Dockyard, 4F, BUZZ, Parfois, GANT, Sport Vision, Musette, SMYK, Burger King, Gloria Jeans, La Romana, Gioelia Cremeria, Kronburger, Taksim, Boss Miniburgers, Extrabite, Pep & Pepper.