ROMARG, furnizorul #1 de servicii de găzduire web și înregistrare domenii din România, anunță 30 de poziții deschise de angajare pentru candidații care își doresc să evolueze într-o companie de tehnologie, aflată în plină dezvoltare.
Locurile disponibile vizează atragerea de candidați din zona tehnică, pentru pozițiile de Customer Support Specialist și Technical Support Engineer, dar și cu pregătire economică, pentru postul de Billing Customer Specialist.
Activitatea de lucru se desfășoară exclusiv în biroul din Brașov. Detaliile pot fi regăsite pe pagina Cariera la ROMARG.
Compania de hosting web asigură viitorilor angajați programe de training și pachete salariale competitive. În funcție de experiența candidatului, remunerația pentru poziția de Technical Support Engineer poate ajunge până la 2747 euro, în timp ce pentru pozițiile de Customer Support Specialist și Billing Customer Specialist se poate oferi până la 2192 euro, respectiv 1833 euro, salariu brut.
Mai mult, pachetele salariale pot include: abonament de sănătate la MedLife, tichete de masă, spor de fidelitate, spor de performanță, bonuri cadou de Paște, Crăciun și ziua de naștere, zi liberă plătită de ziua de naștere. Candidații care își doresc să contribuie la dezvoltarea companiei, atât pe plan național, cât și pe plan internațional, și care sunt pregătiți să ia parte la misiunea de a fi excepționali în hosting sunt invitați să aplice pe pagina dedicată.
Cu o experiență de peste 20 de ani în industria hosting-ului, ROMARG furnizează servicii de găzduire pentru peste 114,000 de clienți, având în portofoliu mai mult de 163,000 de domenii înregistrate. Extinderea echipei din Brașov sprijină obiectivele companiei care vizează asigurarea unei experiențe de hosting excelente pentru clienții ROMARG, prin oferirea unui serviciu de suport prompt și de încredere.
Detaliile pot fi regăsite pe pagina Cariera la ROMARG.