Andreea Madlen Flueras, antreprenoarea care în 2018 a pus bazele brandului Made With Joy in Transylvania, sub care comercializează cămăşi şi alte articole vestimentare pictate manual de ea într-un atelier din Făgăraş, face primii paşi pe piaţa internaţională, la New York. Brandul românesc a participat la un târg internaţional la New York, iar preţul de vânzare al unei cămăşi poate depăşi 150 de dolari. Acesta depinde foarte mult de complexitatea ilustraţiei şi de timpul de lucru alocat fiecărui design.
„De-a lungul timpului am participat la mai multe târguri şi festivaluri – Untold & Electric Castle, târguri de design –, dar ne doream foarte mult să participăm la un târg internaţional”, a spus Andreea Madlen Flueras.
Evenimentul de la New York a fost un bun prilej pentru lansarea a două colecţii noi. „Visul nostru este să facem cunoscut brandul şi pe plan internaţional.”
Anul 2020 a fost unul imprevizibil pentru brandul care s-a născut în Transilvania în urmă cu aproape trei ani şi deşi acesta a avut de suferit din cauza lipsei evenimentelor în timpul pandemiei, pe parcurs s-a constatat o creştere în rândul oamenilor care i-au fost alături. Tot anul trecut, brandul a devenit şi partener al Fashion Days. „Ne-a ajutat foarte mult ca expunere pe plan naţional si internaţional”, povestește antreprenoroarea pentru zf.ro.
În momentul de faţă, Andreea Madlen Flueras spune că focusul principal este pe dezvoltarea brandului pe plan internaţional şi pe diversificarea modelelor. De asemenea, crearea de colecţii noi, ilustraţii şi broderii exclusiviste, dar şi lansarea de colecţii unicat, în serie limitată sunt obiective care se află tot în prim-plan pentru dezvoltarea afacerii.
Compania Anise Arch Core, care deţine brandul, şi-a majorat în 2020 cifra de afaceri şi a ajuns la vânzări de aproape 90.000 de lei, potrivit ste-ului mfinante.ro, fiind pe profit.