Ursus Breweries continuă investițiile în fabrica de la Brașov, investiții demarate în urmă cu doi ani.
„În pandemie este o bună oportunitate să poţi să continui investiţiile, iar dacă businessul şi structura lui permit să funcţionezi în continuare, este bine să o facem. Noi am continuat şi suntem pe cale să avansăm cu o investiţie care se va concretiza în următorii trei ani, una de 50 milioane de euro, în Braşov în special. Este dezvoltarea proiectului pe care îl avem la faţa locului, nu este o fabrică nouă“, a spus Robert Uzună, vicepreşedinte corporate affairs, Ursus Breweries.
Compania Ursus Breweries, parte a grupului Asahi Europe & International, cu afaceri de două miliarde de lei (circa 420 milioane de euro) în 2019 şi trei fabrici de bere industrială pe plan local şi o fabrică de bere artizanală la Cluj-Napoca are în portofoliu brandurile de bere URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry şi St. Stefanus, dar şi marca de cidru Kingswood.