Primăria Brașov se umple în fiecare zi de figuri noi în administrație, dar deloc străine actualei administrații. Și cum problema principală a administrației Coliban este imaginea, acest departament pare să primească resurse nelimitate pentru a promova acțiunile actualului primar pe toate rețelele de socializare posibile.
Recent, în cadrul Primăriei Brașov, sub conducerea consilierului de imagine al primarului Coliban, Nicoleta Cîrjan, și-au făcut apariția trei noi membri – Cosmin Mihail Albert, Cătălin Fodor și Călin Săpunaru. Cei trei nu au fost angajați de Primăria Brașov și detașați acolo de la Agenția Metropolitană Brașov, unde fuseseră angajați în urma unui „concurs de CV-uri”, de unde reieșea competența celor trei. Doar că la acel concurs de CV-uri, neanunțat și nepromovat nicăieri, au fost înscrise doar trei CV-uri.
Cosmin Albert este cel mai tânăr component al acestei echipe de imagine. Este specialist în Instagram și TikTok, cel puțin asta reiese din CV-ul său. Ceea ce pare să fi făcut diferența în ceea ce privește selecția sa la acest „concurs de CV-uri” este numele lui Allen Coliban. Mai exact, printre faptele sale de „capă și spadă” este amintit postul de „asistent comunicare politică pentru Allen Coliban, președintele Comisiei de Mediu din Senatul României, în perioada februarie 2019 – octombrie 2020. El a venit la Primăria Brașov, via Agenția Metropolitană, liber de contract, din octombrie fiind freelancer Marketing și Comunicare. Nu a fost trecută cu vederea nici implicarea sa ca voluntar în campania electorală pentru alegerile locale din 2020, motiv pentru care, probabil, ar fi trebuit recompensat cumva.
Cătălin Fodor este un grafician de succes, spun membrii partidului. De altfel, el a fost angajat în campania electorală Coliban/USR pentru a realiza prezentările grafice ale partidului. Dacă ne uităm la performanțele firmei sale – Grafitty SRL – observăm că anul trecut a avut venituri de 49.000 de lei, aproximativ 10.000 de euro. Mai exact, Fodor a avut încasări înregistrate de circa 800 de euro pe lună. O poziție din care se poate angaja la AMB, unde poate obține un venit similar.
Al treilea „muschetar”, Călin Săpunaru, a fost fotograful oficial al campaniei Coliban/USR. Acesta a reușit, anul trecut, să aducă venituri companiei sale – Blusoft – cu zero angajați, de 122.365 de lei, obținând și un profit de peste 56.000 de lei.
„Angajările au fost făcute la cererea executivului Primăriei”
Dragoș David, directorul general al Agenției Metropolitane pentru Dezvoltare Durabilă Brașov (AMB), spune că instituția pe care o conduce are în statut și „ajutorarea membrilor la cererea acestora”. Iar în acest caz „solicitarea a venit din partea executivului Primăriei Brașov”, spune Dragoș David. Acesta a precizat că cei trei noi angajați au fost detașați la Primăria Brașov pentru o perioadă de 60 de zile, cu posibilitatea de prelungire de încă 60 de zile. „Angajarea s-a făcut pe perioadă determinată, de șase luni, iar detașarea se poate face pe maximum 120 de zile”, a mai spus sursa citată.
Am încercat să aflăm de la primarul Allen Coliban sau de la consiliera acestuia, Nicoleta C. Cîrjan, care era necesitatea angajării celor trei membri ai echipei de campanie a USR, dar niciunul dintre aceștia nu a răspuns la telefoane sau la mesaje.
2 comentarii
Credeati ca se va schimba ceva? Promovarea analfabetilor functionali ca doar pestele de la cap se-npute! Ma uit si incerc sa fac diferenta dintre fie- mea, absolventa a doua universitati de top din SUA , masterat la Londra + Phd, toate „pe bune” si sleatca asta de impostori.(?) Instrainarea si departarea e dureroasa si lasa sechele, dar nu mai putin decat sa vada si sa simta cum pleava generatiei sale a pus mana pe cutit sa taie si spanzure :))
Upssssss USR da cu bata-n balta!? Sa nu zic curat pe romaneste ,urat si neortodax daca copiaza si el / ei COPIAZA MAFIA …