Poliția Locală Brașov organizează pe 28 iunie un concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante de Șef Birou pentru „Disciplina în construcții și afișaj stradal”. Examenul este constituit din probă scrisă și interviu. Înscrierile au debutat la sfârșitul lunii trecute, iar dosarele se pot depune până în data de 14.06.2021 ora 16.00, la sediul instituției din str. Nicolae Bălcescu nr.62-64.
Printre cerințe solicitate de lege pentru înscrierea la concurs se numără: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în inginerie civilă (domeniul ingineriei civile sau ingineria instalaţiilor); arhitectură și urbanism; minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor superioare necesare exercitării funcţiei publice de conducere, studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă.
Informații suplimentare despre documentele necesare înscrierii, dar și modalitatea de desfășurare a examenelor, precum și bibliografia de concurs se pot obține la telefon: 0368/457010 – Serviciul Resurse Umane, Juridic sau pe site- ul www.politialocalabrasov.ro, secţiunea informaţii publice – cariere.