Prima aplicație care oferă pacienților soluții și servicii integrate adaptate nevoilor prin furnizarea de consultații și tratamente specializate la domiciliu, Beesers, este acum disponibilă și în orașul de la poalele Tâmpei.
După un răspuns favorabil al pieței din București, datorită cererii din ce în ce mai crescute în ceea ce privește facilitarea serviciilor medicale la domiciliu și a gradului ridicat de încredere pe care atât pacienții cât și personalul medical îl oferă aplicației, Beesers s-a extins în două mari orașe ale României: Brașov și Târgu Mureș.
„Ne bucurăm să vedem cum tot mai multe clinici au înțeles, la fel ca noi, greutățile cu care se confruntă întreaga societate în acest context al pandemiei, și nu numai. Nevoia de servicii medicale la domiciliu era pregnantă și înaintea acestei perioade. În urma investiției pe care am reușit să o atragem în primele două luni am acumulat infrastructura necesară pentru furnizarea serviciilor medicale și în alte zone ale țării.
Listarea aplicației pe piața din Brașov și Târgu Mureș este o reușită importantă pentru noi, acesta fiind unul dintre obiectivele pe care ne-am dorit să îl atingem încă din prima lună de activitate. Ne dorim să creăm o comunitate sigură și eficientă în care utilizatorii să poată accesa servicii medicale în siguranță, în mediul familial. Sperăm să atragem în continuare finanțare de la investitorii din mediul privat și de la ”angel investors” cu care suntem încântaţi să ne asociem în viitor. Până în acest moment, din totalul investiției de 500.000 de euro estimată pentru anul 2021, am securizat un procent de 50%”, spune Ovidiu Tuduruță, fondator Beesers.
În plus, față de rezervarea serviciilor standard, aplicația oferă pacienților aflați sub tratament posibilitatea de a-și rezerva printr-o singură programare un pachet de servicii și să aducă asistentul medical sau medicul acasă într-o manieră predictibilă, trasabilă și monitorizabilă.
”Pentru mine și pacienții mei, Beesers este un partener de incredere. Decizia listării noastre pe această aplicație a venit în urma cererilor primite de la pacienții care, din lipsa timpului, din dorința de a limita interacțiunea cu un număr mare de persoane sau din cauza mobilității reduse preferă să fie tratați în confortul propriei case. Astfel, încă din prima zi în care ne-am înscris în aplicație, am onorat cu succes fiecare programare pe care aceștia au lansat-o către clinica noastră. Asigurăm zilnic asistență medicală profesională la domiciliul pacientului respectând planul de tratament recomandat de medicul curant. Alocăm timpul necesar pentru fiecare pacient și ne asigurăm că oferim informațiile și asistența de care acesta are nevoie pentru a asigura cele mai bune îngrijiri.
Aplicația aduce plus valoare reușind să degreveze camerele de gardă ale spitalelor sufocate în această perioadă de probleme grave ale pacienților. Cele mai multe cerințe au venit din partea persoanelor vârstnice și a celor cu probleme de mobilitate care au solicitat servicii de recoltare analize și kinetoterapie (masaj de recuperare) .Cu Beesers ne este mai ușor și nouă pentru că reușim să realizăm o mai bună organizare a calendarului personal. ”, a declarat Carmen Cimpoae, Administrator Îngrijiri la Domiciliu, Brasov.
Beneficiile Beesers pentru pacienți sunt nenumărate, începând cu posibilitatea ca programările consultațiilor/ tratamentelor să fie efectuate și de către persoanelle care nu locuiesc în același oraș sau în aceeași țară pentru pacienții aflați în România și ajungând până la funcția care îi oferă pacientului ocazia de a-și alege cadrul medical în funcție de experiența acestuia, dar și de ratingurile anterioare acordate de alți beneficiari.
Aplicația poate fi descărcată din Google Play sau App Store, iar pentru a o accesa utilizatorii trebuie doar să își creeze un cont. Mai departe pot alege din listă serviciul de care au nevoie și furnizorul dorit, având posibilitatea de a stabili ora și data prestării serviciului în cazul în care se dorește achiziția după consultarea costului serviciului. Mai apoi, fiecare pacient va primi notificări despre statusul comenzii pe telefon.