Comerciantul și distribuitorul de sisteme audio auto, accesorii şi echipamente de sonorizare auto SoundHouse a prevăzut pentru acest an un centru de depozitare la Cluj.
Compania vrea se extindă la nivel naţional cu depozite pentru a putea facilita livrarea comenzilor. Acum deţine două depozite – unul mai mare la Braşov, oraş din care provine compania, în care păstrează produsele voluminoase şi unul mai mic, la Bucureşti, deschis în 2020, cu produse de dimensiuni mai reduse.
Comenzile vin în mare parte din oraşele mari, cele dezvoltate (Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Botoşani, Timişoara). SoundHouse a cunoscut o dezvoltare organică în timp prin diversificarea portofoliului de produse, deschiderea de noi canale de vânzare (cele din mediul online în 2016), extinderea pe noi pieţe – precum cea din Bulgaria şi Ungaria, prin intermediul plaformei Emag Marketplace.
Anul trecut, 35% din totalul afacerilor a fost generat de vânzările online – care includ atât partea de Marketplace, cât şi vânzările spre dealeri online, dar şi vânzările de pe site-ul propriu. Planurile pentru anul în curs vizează dezvoltarea şi îmbunătăţriea propriului site și a echipei, activitatea pe platforma Marketplace.
Soundhouse, companie românească ce vinde şi distribuie sisteme audio auto, accesorii şi echipamente de insonorizare auto, vrea să ajungă la afaceri de un milion de euro (circa 4,9 milioane de lei) în 2021, vizând astfel o creştere de aproape 50% a cifrei de afaceri faţă de anul 2020, şi să se extindă la nivel naţional cu depozite pentru a putea facilita livrarea comenzilor.
„În 2020, am ajuns la afaceri de aproape 670.000 de euro (3,3 mil. lei), iar pentru 2021 ne-am propus să atingem pragul de un milion de euro (4,9 mil. lei), ceea ce este posibil datorită faptului că, chiar şi în pandemie, mediul online ne-a ajutat foarte mult şi am avut creşteri neaşteptate, mai ales pe partea online”, a spus Vasile Petraşco, poprietarul Soundhouse.