Chicco România a redeschis, ieri, magazinul din Brașov. Noua locație este în Coresi Shopping Resort, iar investiția se ridică la aproximativ 120.000 de euro. Potrivit Ruxandrei Burcea, proprietara companiei, închiderea magazinului de pe Bulevradul 15 Noiembrie în mai anul trecut a avut loc pe fondul neînțelegerilor cu proprietarii spațiului, care nu s-au arătat deschiși la ideea de a reduce chiria pe perioada pandemiei, perioadă în care veniturile magazinelor fizice au avut serios de suferit.
„După ce am închis, am observat o creștere importantă a comenzilor provenite din Brașov pe magazinul nostru online. În plus, am fost și contactați de unii clienți care ne-au întrebat care a fost motivul plecării. Pe acest fond, și având discuții cu cei de la Coresi Shopping Resort, am decis să revenim la Brașov”, a spus Ruxandra Burcea. Locația din mall-ul Coresi este cea de-a treia pe care compania o are în Brașov, după cele din Centrul Civic, „unde devenise o problemă faptul că nu existau parcări” și cea de pe 15 Noiembrie.
În acest moment, rețeaua importatorului și distribuitorului autorizat Chicco este concentrată pe un format mix, constituit din patru magazine stradale (București, Cluj-Napoca, Galați, Constanța) și patru magazine situate în mall-uri reprezentative orașelor din care fac parte: București, Iași, Timișoara și Brașov, la care se adaugă și un magazin online.
Magazinul Chicco din Coresi Shopping Brașov pune la dispoziția clienților săi produse din gamele de puericultură mică și mare, cosmetice, jucării, haine și încălțăminte, dar și o serie de servicii adaptate necesităților clienților săi precum consiliere specializată în alegerea produselor, service și piese de schimb, cărucior la schimb pe perioada service-ului, carduri de fidelitate și home delivery.
Apărut în 1958, brandul Chicco distribuie în prezent o gamă completă de produse, fiind unica marcă multi-specializată care satisface necesitățile copiilor și părinților în peste 120 de țări din întreaga lume. Anul acesta s-au împlinit 63 de ani de când Chicco a luat naștere, brandul fiind recunoscut ca lider de piață pe segmentul de produse de puericultură. În România, Chicco este prezent de 25 de ani, fiind la rândul său lider în categoria accesoriilor pentru copii (cărucioare, scaune de masă, scaune auto, pătuțuri).