Persoanele afectate de pandemia de COVID-19, personalul medical supus condițiilor de stres sau oricine se confruntă cu presiunea cauzată de pandemie beneficiază de servicii gratuite de sprijin pshiologic prin apelarea liniei telefonice cu tarif normal 021 9081.
Linia telefonică de sprijin psihologic 021 9081 funcționează de luni până sâmbătă în întervalul 12.00 – 20.00 și poate fi apelată cu tarif normal din toate rețelele telefonice. Apelurile vor fi preluate de peste 40 de psihoterapeuți voluntari ai Asociației de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale (APCCR) printr-o centrală virtuală numită Cloud Voice oferită gratuit de Vodafone România.
„Pandemia de COVID-19 a destabilizat societatea și ne-a pus la încercare pe toți – atât din punct de vedere profesional, cât și personal. În situația actuală sprijinul moral și emoțional este esențial, în special pentru cei mai afectați de această criză. Acest proiect răspunde unei nevoi reale a societății și de aceea ne-am mobilizat resursele punând, încă o dată, tehnologia în slujba binelui. La Vodafone, știm că aceste două elemente cheie aduse împreună, tehnologia și spiritul uman, pot genera cea mai mare schimbare în bine și pot crea un viitor mai bun pentru toți”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.