Beesers, aplicaţie mobilă care facilitează livrarea serviciilor medicale la domiciliu, şi-a extins planul de investiţii pentru 2021 la o lună de la lansarea pe piaţă la 500.000 euro, în contextul unei cereri foarte mari generată şi de contextul COVID 19.
Conform raportului publicat de Consiliul Concurenţei, în 2019, între nevoia estimată şi numărul total de pacienţi care aveau nevoie de astfel de servicii, exista o acoperire generală de 7,9 %. Contextul pandemiei a făcut însă ca piaţa să se confrunte cu o creştere a numărului de bolnavi care au nevoie de îngrijiri medicale la domiciliu, procentul celor care beneficiază de acestea fiind în continuare foarte mic, mai ales din cauza accesibilităţii greoaie.
Prin intermediul Beesers, consultaţiile/tratamentele pot fi efectuate şi de către persoanele care nu locuiesc în acelaşi oraş sau ţară pentru pacienţii aflaţi în România (Ex: părinţii sau bunicii cărora dorim să le asigurăm suport medical specializat), iar pacientul poate să îşi aleagă cadrul medical în funcţie de experienţa acestuia, dar şi de ratingurile anterioare acordate de alţi beneficiari, arată zf.ro.
Cel mai nou mecanism disponibil în platformă este rezervarea multiplă, care permite pacienţilor aflaţi sub tratament să îşi rezerve printr-o singură programare un pachet de servicii (Ex: un pachet de 10 perfuzii).
„Contextul incert generat de pandemie, mobilitatea limitată, dorinţa de a diminua cât se poate de mult interacţiunea fizică cu un număr mare de persoane, mai ales pentru cei cu grad mare de risc, lipsa timpului şi nevoia din ce în ce mai acută a pacienţilor care au nevoie de servicii medicale la domiciliu, m-au determinat şi încurajat să pun bazele primului start-up menit să ofere clienţilor consultaţii şi tratamente în mediul familial. Aplicaţia funcţionează extrem de simplu, oferind posibilitatea de a alege, în funcţie de locaţie şi clinicile partenere din oraşul respectiv, o zi şi o oră pentru programarea serviciilor medicale în confortul propriei case. Beesers se adresează atât utilizatorilor care vor să rezerve servicii pentru o perioadă mai lungă, cât şi pentru cei care au nevoie de un tratament singular, dar într-un timp scurt.” , spune Ovidiu Tuduruţă, fondator Beesers.
Aplicaţia este disponibilă deocamdată în trei oraşe – Bucureşti, Târgu Mureş şi Braşov, dar există cereri şi din alte localităţi care vor fi implementate în curând.
Toţi colaboratorii înscrişi în platformă sunt acreditaţi de Ministerul Sănătaţii şi au experienţă semnificativă în mediul de stat sau privat.
În portofoliul Beesers se regăsesc servicii oferite de Men Sana Tech, Top Med Assistance, Sweet Medical Care, Exigent Med Help, Kineto Mobil Clinic.
“Datorită înţelegerilor avantajoase cu clinicile partenere care au înţeles, la fel ca noi, greutăţile cu care se confruntă întreaga societate în acest context al pandemiei, ne-am permis deja şi implementarea unor programe de loializare pe bază de comision şi vouchere adresate atât pacienţilor, cât şi cadrelor medicale. ”.
Aplicaţia poate fi descărcată din Google Play sau App Store, iar pentru a o accesa, utilizatorii trebuie doar să îşi creeze un cont. Mai departe pot alege din listă serviciul de care au nevoie şi furnizorul dorit, având posibilitatea de a stabili ora şi data prestării serviciului în cazul în care se doreşte achiziţia după consultarea costului serviciului. Ulterior, fiecare pacient va primi notificări despre statusul comenzii pe telefon.