România este campioana Europei la capitolul comerț electronic. Țara noastră a înregistrat cea mai mare creștere din UE în 2020, iar asta înseamnă oportunități în creștere pentru micile sau marile afaceri ce încă nu au adoptat acest canal de comerț. Și, chiar dacă primii pași pot părea dificili, cu eMAG Academy inițierea în ecommerce se transformă într-o joacă de copii.
eMAG Marketplace este destinația ideală pentru antreprenorii care își doresc să își promoveze produsele în fața a 500 de mii de potențiali clienți zilnic. Procesul de integrare în platformă este simplu, rapid și deschis oricărei afaceri ce își propune să se dezvolte în cea mai dinamică piață a momentului. În plus, pentru cei aflați la început a fost creată secțiunea eMAG Academy, o bibliotecă virtuală, creată special pentru sellerii eMAG, pe care o pot accesa oricând și unde pot găsi rapid informațiile de care au nevoie, sub formă de imagini, text și video, structurate pentru a acoperi cele mai relevante zone din platformă.
De la listarea produselor până la modificarea datelor de contact, procesarea unei comenzi, precum și oportunități de creștere a afacerii, eMAG Academy este locul unde toți sellerii pot identifica, la orice oră din zi sau noapte, informații relevante și recomandări bazate pe experiența de peste 19 ani a eMAG. Printre subiecte se regăsesc:
- Opțiunile disponibile în platforma Marketplace: utilizarea funcționalităților platformei, identificarea diverselor instrumente, ghid pentru acțiunile din contul de seller;
- Gestionarea optimă a contului de seller;
- Indicatorii de performanță urmăriți în activitatea zilnică a sellerilor;
- Dezvoltările implementate în platformă pentru optimizarea fluxurilor specifice (comenzi, îmbunătățirea ofertelor, campanii, retururi, flux financiar);
- Programele adoptate pentru susținerea afacerii online a sellerilor: Fulfilment by eMAG, eMAG Genius, eMAG Ads, IMN, Deschide România, Linia de finanțare în parteneriat cu IdeaBank;
- Recomandări și propuneri de îmbunătățire și menținere a rezultatelor vânzărilor obținute.
Majoritatea articolelor nu sunt reprezentate doar de text, ci și de tutoriale video, prin care sellerii pot urmări și mai ușor pașii ce trebuie urmați pentru diferite procese. În acest moment, eMAG Academy înglobează peste 400 de materiale de e-learning, dintre care aproape 300 sunt disponibile și în limba engleză. În total, cele 362 de tutoriale însumează peste 1.600 de minute de informație video.
În același timp, platforma oferă și o zonă de comentarii, unde partenerii pot lăsa întrebări sau sugestii pe tema tutorialelor urmărite, media de răspuns fiind de maximum 50 de minute. Propunerile ce vizează îmbunătățirea conținutului educațional sunt, de asemenea, încurajate, pentru o dezvoltare cât mai apropiată nevoilor sellerilor. (P)