
De 8 ani, o brașoveancă personalizează papioane și diverse accesorii care au ajuns în întreaga țară. Aceasta dorește să vină în sprijinul săcelenilor, donând 20% din valoarea comenzilor la mărțisoare secției de pediatrie a Spitalului Municipal Săcele.
După ce a lucrat în vânzări, Nenu Georgiana Livia a decis ca trebuie să își facă propria afacere, astfel încât și-a urmat pasiunea de a crea papioane personalizate. „Port Papion a început în 2013 și este proiectul meu de suflet. Acesta se ocupă cu personalizarea papioanelor și a diferitor accesorii pentru diverse evenimente precum nunți, botezuri sau ședințe foto pentru copii. Pe lângă papioane pot realiza brățări, bentițe pentru bebeluși, butoni, seturi fiu-tată sau bretele personalizate”, povestește Livia.
Produsele sale ajung în toată țara
Aceasta a realizat peste 1.000 de produse care au ajuns nu doar în împrejurimile orașului de la poalele Tâmpei, ci chiar în întreaga țară. „Mi-am dorit ca numele brandului să fie ușor de ținut minte și să îți poți da seama doar din numele ei ce anume oferă. Astfel a apărut Port Papion. Clienții îmi lansează tot felul de provocări, care mă țin mereu în priză. Aceștia își pot alege produsele din cele existente sau își pot crea propriile modele, în funcție de preferințe. Eu onorez fiecare comandă cu cea mai mare plăcere”, spune Livia.
Impresionați de calitatea produselor, clienții revin și o recomandă pe brașoveancă tuturor prietenilor. „Cei care apelează la mine au între 25 și 50 de ani. Sunt în general persoane proaspăt căsătorite care devin părinți și mai apoi nași sau pur și simplu doresc un papion inedit pentru o sedință foto a copiilor. Dacă doritorii aleg din produsele aflate în stoc, comanda va ajunge în maximum 2 zile. În cazul în care aceștia vor dori să le personalizeze, ele vor ajunge între 7-10 zile”, susține Livia.

20% din valoarea comenzilor la mărțisoare din acest an va fi donată
Brașoveanca a început anul 2021 printr-o internare la secția de pediatrie a Spitalului Municipal Săcele, întrucât atât ea cât și bebelușul său au fost infectați cu virusul COVID-9. „Doamna doctor Laura Dima a fost cea care ne-a primit și ne-a încurajat constant. Ne-am revenit cu bine, iar eu am vrut să mă revansez cumva față de oamenii care ne-au îngrijit și au fost alături de noi. Astfel am lansat campania Port Mărțișor și ofer un Ajutor, în cadrul căreia donez 20% din valoarea comenzilor către secția de pediatrie, pe lângă jucăriile și hăinuțele pe care le voi oferi”, afirmă Livia.
În plus, la oricare 5 mărțișoare comandate, doritorii vor primi cadou o mască din bumbac lucrată manual în atelierul Port Papion. „Mărțișoarele sunt realizate din placaj de lemn de 4mm, gravate cu laser, vopsite în culori acrilice și au atașat un ac de brosă pentru a putea fi purtate, iar doritorii pot plasa comenzi până pe 8 martie. Prețul unui mărțisor este de 10 lei și în total sunt 10 forme din care oamenii pot alege precum fluturii și inimioarele (care sunt cele mai apreciate), vulpițe, elefanți, bufnițe, pene sau păsări, modele pe care eu aș fi mândră să le port”, susține Livia.

Un nou business în domeniul materialelor textile
În timpul pandemiei de COVID-19, aceasta și-a redus activitatea având în vedere faptul că evenimentele au fost din ce în ce mai puține. „Oamenii apelează la serviciile mele pentru a oferi un cadou inedit celor dragi. Clienții pot plasa o comandă, iar produsele ajung direct acasă la cel căruia îi este destinat darul. Aceștia sunt surprinzi plăcut de papioanele mele și se bucură enorm că pot transforma în realitate ceea ce ei visează”, afirmă Livia.
Aceasta are de gând ca în viitorul apropiat să lanseze un nou business în domeniul materialelor textile ce va purta numele ROfabric. „Materialele papioanelor care nu s-au mai vândut au fost transformate în măști de bumbac și am ajuns să realizez 50 de modele cu diferite imprimeuri. Urmează ca pe 15 martie să lansez un nou proiect în domeniul materialelor textile în care voi promova conceptul de <<țesături sustenabile>> derivat din surse naturale sau ecologice. Stați cu ochii pe paginile mele de Facebook pentru a afla mai multe informații despre proiectele pe care le-am pregătit”, încheie Livia.