Computer Generated Solutions (CGS) România, liderul pieței locale de business process outsourcing (BPO), și-a crescut anul trecut echipa cu 500 de noi angajați, în ciuda contextului generat de criza pandemică. Pe primele locuri în topul centrelor cu cele mai multe recrutări se află Brașov și București, urmate de Galați, Sibiu și Târgu Jiu. De altfel, la Brașov procesul de recrutare continuă, fiind disponibile, în acest moment, 75 de posturi, potrivit site-ului Agenției Județene de Ocupare a Forței de Muncă (AJOFM) Brașov.
„CGS s-a bucurat, de-a lungul timpului, de sprijinul unor clienți stabili, care au susținut business-ul nostru și care ne-au încurajat expansiunea pe piața din România prin noi proiecte ce au generat permanent creșteri ale echipei. Astfel, și în acest an am încheiat o serie de contracte cu noi clienți sau am extins proiectele cu cei deja extistenți, iar acest lucru s-a tradus printr-un volum substantial de angajări”, spunea, anul trecut, Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
Acesta a subliniat, de asemenea, că, deși piața muncii din România este afectată de criza pandemică, în cadrul CGS România acest lucru nu s-a resimțit, compania reușind să păstreze ritmul de noi angajări din anii anteriori.
În ceea ce privește pozițiile pe care au fost aduși noi angajați, 90% dintre acestea sunt de nivel entry-level, și au fost pentru posturi de call-center, telecomunicații, suport tehnic sau de consultanți financiari.
În acest moment, cca. 70% din angajații CGS România lucrează de acasă, inclusiv noii colegi alăturați echipei în 2020. Compania a investit într-o rețea remote pentru toată compania, astfel încât, cât mai mulți dintre angajați să beneficieze de infrastructura necesară pentru a lucra în siguranță de acasă.