Foodpanda, una dintre cele mai mari platforme de comenzi și livrări de mâncare la nivel blogal, lansează pandamart, un concept de magazine proprii de la care utilizatorii pot comana direct din platformă cu livrare promisă în maximum 30 de minute.
Produsele puse la dispoziție vin în completarea ofertei marilor lanțuri comerciale listate pe platformă și se axează pe nevoile imediate ale clienților, cumpărături rapide, care pot fi livrate în maximum o jumătate de oră.
Printre cateogriile listate în oferta pandamart se numără: lactate și ouă, mezeluri și carne, produse congelate, băcănie, produse pentru mic dejun, dulciuri și gustări, apă, sucuri și băuturi, pâine și produse de panificație, cosmetică și îngrijire persoanlă, produse de curățenie, produse destinate mamei și copilului sau produse pentru animalele de companie.
„Pentru anul în curs, ne propunem să consolidăm prezența rețelei pandamart în București și Cluj-Napoca, dar și să deschidem locații și în alte orașe importante din țară”, spune Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.
În prezent, primele două unități pandamart funcționează în București și Cluj-Napoca, rețeaua urmând să se extindă în orașe precum Brașov, Oradea, Târgu Mureș, Pitești, Ploiești sau Iași. Romînia devine astfel a 24-a țară la nivel mondial și a doua țară din Europa în care grupul Delivery Hero, din care face parte foodpanda, lanzează conceptul pandamart. La nivel global, aceasta numără în prezent peste 340 de magazine.