Marketplace-ul eMAG este cea mai mare „vitrină” online din România, platforma lansând recent serviciul Fulfilment by eMAG (FBE) cu o investiție în valoare de 1.000.000 de euro în tehnologie. Acesta îi degrevează pe antreprenori de părțile logistice și anevoioase ale procesului de vânzare, permitându-le să se concentrece pe creștere afacerii.
Fulfilment by eMAG se ocupă de tot ce înseamnă recepție, depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur. Selleri vor putea oferi clienților servicii la standarul de calitate al eMAG, ceea ce este un factor extrem de important atunci când cumpărătorul își pune problema dacă să revină sau nu la magazinul acestora. O experiență plăcută și rapidă la prima achiziție se traduce aproape întotdeauna cu o a doua comandă, conform startupcafe.ro.
În cadrul serviciului, toți indicatorii de sănătate a contului eMAG Marketplace vor fi gestionați de eMAG, ceea ce îi scutește pe antreprenori de grija ratării vreunui indicator, produsele fiind totodată marcate cu „Livrat de eMAG”. Astfel, sellerul beneficioasă și de o asociere de imagine avsantajoasă.
Dacă sellerii au produse cu handling time mai mare de 24-48 de ore, înscrierea lor în programul Fulfilment by eMAG (FBE) le va face elibigile livrării rapide. Produsele vor fi înscrise în eMAG Genius, serviciul premium pentru clienți, aceștia având acces la mii de produse, livrare rapidă și gratuită, dar și perioadă extinsă de retur gratuit.
În plus, antreprenorii își pot optimiza costurile pentru chirie și salarii, își pot reduce costurile de logistică, pe cele pentru picking și packing și își pot reduce birocrația pentru obținerea autorizațiilor de funcționare.
Serviciile oferite prin intermediul Fulfilment by eMAG sunt: recepție marfă, depozitare, evaluare cantitativă a produselor trimise în FBE, preluare comenzi și retur, pick and pack, eliberare facturi și AWB-uri, predarea coeltelor curierului agreat, un proces de retur simplificat.