
RATBV S.A. realizează o cercetare cu privire la percepţia călătorilor asupra serviciilor oferite, cu scopul îmbunătăţirii calităţii acestora. În acest sens, a fost lansat un chestionar online, iar cei care vor să se implice trebuie să răspundă la câteva întrebări, datele furnizate urmând să fie confidenţiale.
Chestionarul este disponibil pe următorul link:
Brașovenii pot semnala astfel aât aspectele pozitive, cât și cele negative, cum ar putea fi îmbunătățite serviciile și reduși timpii de așteptare în stații pe anumite trasee. Nici aspectele legate de curățenia sau securitatea din mijloacele de transport nu au fost uitate, precum și cele legate de comportamentul șoferilor sau al controlorilor.
2 comentarii
Ajungi in statie si masina trebuie sa vina la (ex) 13:00 . Dar nu , se sare ora respectiva si astepti ca prostul urmatoare nestiind daca si aceea vine cand trebuie. Vine si te uiti ca nu ai unde sa stai nici macar in picioare pt ca vine f aglomerat. Cum as putea sa ma dau jos ca sa pastrez distanta daca eu sunt aproape sa intarziu la munca! Si asta nu din cauza mea ! Masina de pa gara (23 ) vine f aglomerata pe langa ca e si murdara daca este cea veche! Nu mai spun sambata sau duminica masina 31 nici nu apare cand trebuie sa vina , dar sa mai vina si cand trebuie nici atat.. 85 lei treansportul in Brasov! Este incredibil de mult ! Stiti oare cat este in Bucuresti care este capitala?? Dai atatia bani ca sa mergi cateodata pe jos decat sa stai jumatate de ora in statie sa ingheti ? Nu sunt multumita absolut deloc!
Transportul în comun pe linia 34 lasă de dorit. Nu respectă graficul orar nici când sunt elevii la școala, dar acum nici atât.