Flanco, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de electro-IT, introduce serviciul de livrare programată în Constanţa, Ialomiţa, Călăraşi, Giurgiu, Teleorman, Olt, Dâmboviţa, Prahova, Braşov şi Sibiu, după ce, iniţial, acesta a fost testat în Bucureşti şi Ilfov.
„Ultimele şase luni au marcat o evoluţie rapidă şi susţinută a serviciilor de livrare, care devin tot mai diverse şi mai complexe, răspunzând migrării unora dintre clienţi din offline în online”, spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco.
Concret, prin intermediul noului serviciu clientul poate alege ziua în care urmează să primească produsul comandat online pe site-ul companiei şi poate, de asemenea, să indice intervalul orar în care curierul poate face livrarea, fără ca asta să implice costuri suplimentare de livrare.
”Ca retailer omnichannel căutăm să oferim o experienţă bună de cumpărare clienţilor noştri indiferent cum şi de unde aleg să ne solicite produsele din ofertă, iar în ultima vreme o experienţă bună de cumpărare a însemnat şi o experienţă bună de livrare. Serviciul de Livrare Programată a fost testat mai întâi în Bucureşti şi Ilfov, ca să ne asigurăm că este bine recepţionat de clienţi şi că poate fi susţinut fără probleme de partenerii noştri din companiile de curierat. Cum testul a avut succes, îl extindem acum în alte zece judeţe”, completează Dragoş Sîrbu.
Flanco este cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice şi electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajaţi, compania operează o reţea de 156 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 116 oraşe ale ţării.