Cleany, o platformă care face legătura între furnizori de servicii de curăţenie şi clienţi persoane fizice sau juridice, discută o nouă finanţare, de 300.000 de euro, care să-i permită să-şi îmbunătăţească procesele interne şi să se extindă în noi oraşe.
„Vrem să luăm o investiţie acum, căutăm 300.000 de euro, şi chiar astăzi avem un call cu un fond de investiţii. Dorim să luăm banii pentru a reuşi să facem procesele de aducere de parteneri, de onboarding, să le dezvoltăm puţin mai bine, să fim puţin mai atenţi la ce se întâmplă în timpul comenzilor. De asemenea mai ţintim trei oraşe: dorim să ne reîntoarcem în Cluj şi avem cerere foarte mare din Braşov şi din Constanţa“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Alex Pană, cofondator al Cleany.
Start-up-ul a plecat la drum cu banii fondatorilor, iar ulterior în afacere a intrat şi unul dintre cei mai cunoscuţi investitori în companii de tehnologie din regiune, Călin Fusu, pe care fondatorii l-au abordat pe Facebook, după ce el s-a plâns că nu găseşte online servicii de curăţenie.
„Iniţial am pornit din banii noştri, am investit aproximativ 3.000 de euro la început. Apoi, după ce am văzut că nu mai facem faţă cu numărul de comenzi – aveam foarte multe comenzi şi nu reuşeam să le onorăm pentru că erau foarte mulţi clienţi, am mers să căutăm o investiţie către investitorii privaţi şi dintr-o pură întâmplare ne-am întâlnit cu Călin Fusu, de la care am reuşit să ridicăm o finanţare de 150.000 de euro prin august 2019“. Compania are planuri de extindere şi în afara României.
„Noi avem planuri mari, ne gândim să ieşim şi în Europa de Est un pic, prin ţările vecine, depinde când reuşim să luăm rundele de investiţii şi cât de repede reuşim să ajungem în toate oraşele mari din România. Deocamdată este destul de multă incertitudine şi nu pot să dau o estimare exactă. Dar ne-am dori ca în 5 ani să ajungem măcar în 50 de oraşe.“