Proiectul tehnic pentru îndiguirea Canalului Besălcin, un fost canal de desecare care nu mai e folosit după ce Ghimbavul are sistem de canalizare, dar care trece prin perimetrul aeroportului și afectează alte funcțiuni, a fost definitivat.
Practic, proiectul de îndiguire afectează drumul perimetral al aeroportului, precum și împrejmuirea și căile de acces în incinta obiectivului, astfel că va trebui realizat înainte de a se executa ultimele „finisaje” și deschiderea aeroportului, care este porgramată pentru anul viitor. Potrivit devizului făcut de proiectanți, costul total pentru derularea acestor lucrări se ridică la suma de 38,41 milioane de lei. În acești bani este inclus și un sistem de supraveghere video perimetrală, lucrările urmând să fie derulate la pachet cu cele la canalul de apă.
Lucrările de îndiguire erau incluse într-un proiect mai amplu al Administraţiei Bazinale Olt, ce presupunea regularizarea cursului Bârsei, iar proiectul trebuia implementat de mai mulţi ani de cei de la Ape, însă nu s-a mai realizat. Până la urmă, proiectul a fost schimbat și este gestionat de către CJ Brașov, tocmai pentru a nu afecta celelalte lucrări și implicit operaționalizarea obiectivului la termenul asumat pentru anul viitor.