Grupul polonez SMYK All for Kids, specializat în vânzarea de produse pentru copii, a ajuns anul trecut la afaceri de 61 milioane de lei, cu 36% mai mari decât în 2018. Astfel, reţeaua îşi menţine avansul la circa o treime an la an, creşterea fiind susţinută parţial de expansiune şi parţial de creşterea consumului privat. Anul trecut compania a deschis patru magazine, faţă de trei în 2018. Astfel, SMYK a ajuns la finalul lui 2019 la 17 magazine, deşi ţinta anunţată era de 20 de unităţi de retail. Totuşi, compania a reluat deschiderile şi se îndreaptă spre acest nivel în 2020.
Până la finalul anului îşi propune să deschidă încă trei noi unităţi ajungând la o reţea de 22 magazine la nivel naţional. Unul dintre acestea ar urma să fie în AFI Brașov, având în vedere că polonezii sunt prezenți și în celelalte centre comerciale ale israelienilor.
Compania a intrat pe piaţa locală în 2009 şi iniţial s-a extins lent, pentru ca apoi să accelereze deschiderile, în 2020 fiind planificate cinci magazine noi. Astăzi, polonezii acoperă 15 oraşe, în frunte cu Bucureştiul unde sunt patru unităţi.
Magazinele retailerului oferă produse pentru copii între 0 şi 14 ani, de la articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, la accesorii pentru copii realizate sub brandul propriu Cool Club. Există în portofoliul companiei şi articole de puericultură – cărucioare, scaune de maşină, scaune de masă, cosmetice, dar şi jucării interactive şi educaţionale, pentru toate vârstele, atât cele aparţinând brandului propriu – SMIKI, cât şi unor mărci globale cunoscute, cum ar fi LEGO, Mattel, Habsbro şi altele.
SMYK All for Kids este un brand polonez lansat acum circa 40 de ani, având 227 magazine proprii, dintre care 195 în Polonia, 19 în România şi 12 în Ucraina.