MAM Bricolaj, furnizor de materiale şi accesorii pentru mobilier controlat de familia Găvan, anunţă creşterea tuturor indicatorilor operaţionali în prima jumătate a acestui an, care au dus afacerile companiei la aproape 17 mil. lei, echivalentul unui avans de 28% faţă de perioada similară a anului trecut.
Astfel, în perioada ianuarie-iunie 2020, numărul de tranzacţii a crescut cu 22%, iar valoarea medie a unei comenzi s-a mărit cu 3%, în timp ce vânzările online au depăşit cu 40% volumul vânzărilor înregistrate pe platformă anul trecut.
În plus, compania a optat pentru automatizarea şi eficientizarea proceselor interne, fapt ce a determinat o dinamică mai bună de lucru şi a majorat profitul cu până la 80% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, depăşind valoarea de 2 milioane de lei.
„Rezultatele excelente vin din investiţia în tehnologie, care e şi una din direcţiile noastre strategice. Prin intermediul acestor investiţii am automatizat şi eficientizat o serie de procese şi am putut să avem o mai bună deschidere către categorii noi de consumatori”, spune Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.
El menţionează că în următoarea perioadă compania şi-a propus să-şi menţină ritmul de creştere prin extinderea reţelei cu încă trei magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Braşov şi prin listarea la Bursa de la Bucureşti, unde MAM Bricolaj intenţionează într-o primă fază să vândă un pachet de 25% din numărul de acţiuni şi să atragă astfel de la investitori 2 milioane de euro pentru dezvoltarea companiei.
„Pentru următoarea perioadă pe propunem să păstrăm acest ritm ascendent şi vizăm două obiective strategice majore: listarea la Bursa de Valori Bucureşti şi dezvoltarea reţelei de magazine la nivel naţional cu încă trei puncte noi de lucru în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Braşov”
Compania operează două magazine, unul în zona de sud a Capitalei (în Berceni, pe strada Luică) şi unul în estul oraşului (în Titan), fiecare cu o suprafaţă de 1.500 de metri pătraţi.
În 2019, MAM Bricolaj a avut afaceri de 29,6 milioane de lei, cu 16% mai mult faţă de anul precedent, şi un profit net de 2,9 milioane de lei.