IT, Stiri Brasov

Cele 15 avantaje ale utilizării unui e-mail business în G Suite

New email alert on laptop, communication connection message to global letters in the workplace.

Construirea unei imagini profesionale a companiei este fundamentul oricărei afaceri. Chiar și cea mai mică schimbare poate avea un impact uriaș și te poate face să câștigi – sau să pierzi – clienții. Îmbunătățirile aduse pot fi conectate nu numai cu funcționarea internă a afacerii, ci și cu modul în care este percepută din exterior. De fapt, totul pornește de la ceva extrem de simplu, de exemplu, adresa de e-mail! O adresă de e-mail precum sales@calendaros.com, cu siguranță, inspiră mai multă încredere decât john1990@gmail.comCopiază HTML Copiază textul

Ce este G Suite?

G Suite este o suită integrată de aplicații cloud. Inițial denumit Google Apps for Work, ulterior a fost redeumit G Suite. Pachetul oferă peste 70 de aplicații diferite care îți permit să lucrezi din orice parte a lumii, unde până la 50 de persoane pot colabora la un singur document în timp real. Cele mai populare instrumente din suită sunt: ​​Gmail, Documente, Foi de Calcul, Drive, Meet, Formulare și Keep.


Sună interesant? Verifică ce avantaje obții alegând un e-mail Google pentru companie.

1. Adresele de e-mail ale companiei sub control complet

Am discutat deja despre importanța unei adrese de e-mail cu aspect profesional. O altă caracteristică importantă a G Suite este că întreprinderea poate controla complet toate adresele de afaceri. Deoarece unii angajați pot renunța la companie în condiții cu adevărat greșite, ar trebui să ai un mod de a controla e-mailurile. G Suite oferă o modalitate de a bloca accesul la conturile Gmail ale foștilor angajați.

2. Backup de date

Ca proprietar de afaceri și client G Suite, trebuie să te asiguri că politica de confidențialitate include o clauză privind backup-ul sistematic al datelor de pe calculatoarele folosite la muncă. Aceasta înseamnă că toate fișierele sunt salvate în cloud creând un fel de protecție împotriva eliminării de pe computerul angajatului.

3. Distribuirea documentelor cu colegii

Partajarea documentelor cu angajații dintr-o companie nu a fost niciodată atât de ușoară. Poți partaja fișiere Google Docs sau Sheets, permițând editarea sau vizualizarea acestora de către persoane selectate din companie, precum și în afara acesteia. Toate modificările sunt salvate în timp real, ceea ce face mai rapidă colaborarea în grupuri de mai multe persoane.

4. Adrese de e-mail de grup

În companiile în care sprijinul este format din câteva sau chiar un număr mai mare de persoane, implementarea G Suite ajută la organizarea lucrurilor și la răspunsul rapid la e-mailurile clienților. De exemplu, poți conecta câți oameni ai nevoie la support@domyzbali.com. Prin urmare, fiecare e-mail trimis la o adresă va fi primit de toate persoanele pe care le adaugi la acest grup. Timp de răspuns redus garantat.

5. Adrese de e-mail multi-alias

Indiferent dacă adresa ta de e-mail este:

  • john@calendaros.com
  • john.sales@calendaros.com
  • john.clarck@calendaros.com

toate funcționează în același mod. Un mesaj trimis către oricare dintre ei va intra în căsuța de e-mail. Jonglarea adreselor de e-mail pe care le utilizezi pentru cartea de vizită, contul LinkedIn sau alte locuri,++ nu va fi o problemă pentru tine sau clienții tăi.


6. Mai mult spațiu pentru datele tale

Cu un cont Gmail gratuit vei obține 15 GB spațiu cloud, dar acesta nu este întotdeauna suficient. Trecerea la G Suite este o soluție la această problemă. Obții 30 GB spațiu pentru datele tale în versiunea de bază, iar alegând opțiunea de a extinde pachetul la versiunea Business îți oferă spațiu nelimitat.

7. Dubla securitate

Verificarea în doi pași permite o securitate sporită a fișierelor noastre în pachetul G Suite. Acesta este un nivel de securitate suplimentar securizat pentru contul utilizatorului. Pe lângă furnizarea de credențiale și parolă contului, utilizatorul trebuie să autorizeze contul prin introducerea unui token suplimentar.
Acesta poate fi un cod SMS sau o cheie de securitate.
Sistemul verifică autentificarea, parola și codul furnizate, iar dacă totul este corect, conectarea este corectă.

8. O singură înregistrare pentru mai multe aplicații

Crearea de conturi separate pe servicii cloud precum DocuSign sau SalesForce ne consumă timpul și necesită reținerea parolelor suplimentare. Cu G Suite, te conectezi la fiecare serviciu cu un cont Google, într-un mod simplu și rapid.

9. Suport

Aceasta este probabil cea mai bună caracteristică a G Suite, ceea ce face și mai ușoară utilizarea funcțiilor oferite de Google. Asistența este disponibilă 24/7 – un avantaj incontestabil pe care nu îl obții cu versiunea gratuită a Gmail. Tehnicienii te vor ajuta să îți rezolvi problemele prin telefon, e-mail sau chat.

10. Google Meet

Cu ajutorul Google Meet poți organiza în mod convenabil o conferință, o întâlnire de afaceri sau un webinar. Permite participarea, la apelul video, a până la 250 de persoane, de oriunde de pe glob.

11. Calendar pentru tine și echipa ta

Calendarul comun al G Suite a simplificat activitatea multor echipe. Îți permite să creezi evenimente și întâlniri și să îți gestionezi mai eficient timpul. Angajații pot adăuga camere la evenimentele pe care le creează în calendarul Google.

12. Crearea de site-uri web fără linie de cod

G Suite permite crearea unui site web într-un mod foarte simplu și fără efort, fără a scrie o singură linie de cod. Acest tip de soluție funcționează excelent în companii cu capacități de programare limitate sau în școli.

13. Crearea de sondaje – feedback

Efectuarea de sondaje este la fel de ușoară precum trimiterea unui e-mail către un coleg. Poți crea un sondaj și îl poți distribui în interiorul și în afara companiei. În acest fel, poți colecta răspunsuri într-un formular, permițând analize aprofundate și facilitând elaborarea unor concluzii adecvate.

14. Fără spam și anunțuri

O căsuță de spam plină și reclamele neplăcute, pot provoca distrageri și te pot face să pierzi mult timp organizându-ți e-mailul. Cu G Suite, nu mai trebuie să îți faci griji cu privire la primirea e-mailurilor nedorite. Poți seta și ajusta filtre care blochează spam-ul.

15. 99.9% SLA

G Suite este oferit continuu pe tot parcursul zilei. Acesta lasă în urmă competiția nesigură.

Cât costă G Suite?

Tarifarea G Suite depinde de pachetul pe care îl alegi: Basic, Business și Enterprise. Diferențele constau în funcționalitate și spațiul de stocare disponibil la pachetele individuale oferite utilizatorului. Costul lunar al pachetelor este următorul: Basic: 5,2 €, Business 10,4 € și Enterprise 23 € per utilizator.

Comunicarea în companie ar trebui să fie o prioritate. Merită să cheltuiești câțiva euro pe lună pentru rezolvarea problemelor recurente care îți consumă timpul? Atunci când alegi un cont de e-mail al companiei, merită să ai în vedere beneficiile pe care le oferă furnizorul. Ca partener G Suite din țara ta, Fly On The Cloud, nu numai că oferă asistență tehnică pentru e-mail, dar și prețuri mai mici ale pachetelor. (P)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Ultimele Articole

„Ba pe-a mă-…”, în varianta de campanie electorală la Brașov, după ședința de Consiliu Local. USR îi arată cu degetul
După ședința de astăzi a Consiliului Local Brașov s-a încins Facebook-ul de comentarii acide ale unor lideri politici, care i-au
Deputatul USR Tudor Benga a anunțat că are COVID-19
Deputatul USR Tudor Benga a anunțat în urmă cu câteva minute că a primit rezultat pozitiv la testul COVID. „Am
CJ Brașov a alocat 7,7 milioane de lei pentru deszăpezirea din această iarnă. Peste 66 de kilometri de drumuri sunt
Plenul Consiliului Judeţean Braşov s-a întrunit în şedinţa ordinară a lunii noiembrie. Printre cele mai importante decizii adoptate astăzi se
Renegocierea contractului de finanțare pentru Drumul Gorița, respinsă în plenul Consiliului Local. Aleșii PNL și PSD nu s-au decis dacă
Unul dintre proiectele care au fost introduse pe ordinea de zi suplimentară a plenului Consiliului Local Brașov de astăzi a
RATBV va achiziționa un autoturism electric pentru monitorizarea circulației autobuzelor din Brașov
RATBV va achiziționa un autoturism complet electric, cu 0% emisii poluante, ce va fi utilizat de către Serviciul Monitorizare și
12.000 de locuri de muncă în IT și 11.000 de joburi în domeniul comerțului. Care au fost cei mai căutați
Domeniul IT ocupă primul loc în topul celor mai multe angajări de la începutul pandemiei de COVID-19, fiind urmat de
STUDIU În următorii 50 de ani, Brașovul ar urma să își reducă populația cu 4,5%/ Județele vecine Prahova și Argeș
Populația țării s-ar putea înjumătăți în următorii 50 de ani, arată Institutul Național de Statistică într-o lucrare publicată vineri la
Studenții vor fi premiați pentru dezvoltarea ecosistemului de digitalizare în sănătate la nivel național. Înscrierile se fac până pe 9
Hackathon4Health, cel mai important hackathon pe teme de sănătate din ultimii ani, va avea loc în perioada 11-13 decembrie în
60% dintre românii care își petreceau vacanța de iarnă în afara României vor opta în acest an pentru stațiuni montane
Turiștii români au renunțat să facă rezervări în ultimele luni pentru perioada vacanței de iarnă în proporție de 90% comparativ
Șoferii indisciplinați vor fi sancționați mai sever. RCA-ul se scumpește cu 40% pentru cei care provoacă vătămări corporale
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a propus schimbarea sistemului bonus/malus astfel încât șoferii indisciplinați să fie sancționați mai sever, la
COVID-19: Brașovul a descoperit încă 428 de persoane infectate/ În România, numărul cazurilor a scăzut sub 8.500
Până astăzi, 27 noiembrie, pe teritoriul României, au fost confirmate 457.848 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID
Propunerea de reducere a tarifelor la parcare în zona centrală nu a fost aprobată în Consiliul Local. Totuși, nu se
Consilierii locali au dezbătut în ședința de astăzi modificarea Regulamentului de funcționare și utilizare a locurilor de parcare publice din
STUDIU 1 din 3 elevi din întreaga lume nu are acces la învățarea online în contextul în care școlile sunt
O treime dintre elevii din toată lumea, respectiv 463 de milioane, nu au acces la învățarea online în contextul în
Reducerea cu 50% a impozitului pe clădiri pentru agenții economici afectați de pandemie, „interpretată” electoral de aleșii Brașovului și rămasă
Unul dintre subiectele care au stârnit o adevărată polemică în ședința din această dimineață a Consiliului Local Brașov a fost
COVID-19: Rata de infectare este în scădere în municipiul Brașov, unde a ajuns la 9,18/1000, în timp ce în județ
Rata de transmitere a virusului SARS-CoV-2 a scăzut în județul Brașov de la 7,02 la 6,79 cazuri la mia de
Pentru anul viitor, conducerea Primăriei Brașov promite că luminițele Crăciunului vor ajunge și în cartiere. Anul acesta… nu a mai
În ședința din această dimineață a Consiliului Local Brașov, una dintre interpelări, adresată de către consilierul Alexandra Crivineanu, a vizat
Amenzi de 119.000 de lei, la Brașov, pentru comercializarea măștilor neconforme. Printre cei amendați – Jumbo, Auchan sau Carrefour, dar
Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorului Brașov a dat amenzi de 119.000 de lei și a oprit de la comercializare măști
„Untold” la Brașov? Organizatorii sunt interesați, dar „am avut o singură întâlnire și e prea devreme să spunem că se
Brașovul a ajuns în vizorul organizatorilor marilor evenimente muzicale, autoritățile locale având deja întâlniri cu o parte dintre aceștia. Încă
Un bucătar brașovean a lansat în pandemie conceptul de „private chef”/ „Am fost alături de prim-ministrul Republicii Moldova şi de
Într-o perioadă în care restaurantele sunt închise la interior sau sunt pe cale să o facă, iar pandemia a schimbat
Stația de asfalt din Bartolomeu se va reloca până la vară în urma unei investiții de 700.000 de euro/ Se
Compania Fincodrum, care deține stația de betoane din cartierul Bartolomeu, și-a propus să își mute activitatea în zona străzii Cucului