IT, Stiri Brasov

Cele 15 avantaje ale utilizării unui e-mail business în G Suite

New email alert on laptop, communication connection message to global letters in the workplace.

Construirea unei imagini profesionale a companiei este fundamentul oricărei afaceri. Chiar și cea mai mică schimbare poate avea un impact uriaș și te poate face să câștigi – sau să pierzi – clienții. Îmbunătățirile aduse pot fi conectate nu numai cu funcționarea internă a afacerii, ci și cu modul în care este percepută din exterior. De fapt, totul pornește de la ceva extrem de simplu, de exemplu, adresa de e-mail! O adresă de e-mail precum sales@calendaros.com, cu siguranță, inspiră mai multă încredere decât john1990@gmail.comCopiază HTML Copiază textul

Ce este G Suite?

G Suite este o suită integrată de aplicații cloud. Inițial denumit Google Apps for Work, ulterior a fost redeumit G Suite. Pachetul oferă peste 70 de aplicații diferite care îți permit să lucrezi din orice parte a lumii, unde până la 50 de persoane pot colabora la un singur document în timp real. Cele mai populare instrumente din suită sunt: ​​Gmail, Documente, Foi de Calcul, Drive, Meet, Formulare și Keep.


Sună interesant? Verifică ce avantaje obții alegând un e-mail Google pentru companie.

1. Adresele de e-mail ale companiei sub control complet

Am discutat deja despre importanța unei adrese de e-mail cu aspect profesional. O altă caracteristică importantă a G Suite este că întreprinderea poate controla complet toate adresele de afaceri. Deoarece unii angajați pot renunța la companie în condiții cu adevărat greșite, ar trebui să ai un mod de a controla e-mailurile. G Suite oferă o modalitate de a bloca accesul la conturile Gmail ale foștilor angajați.

2. Backup de date

Ca proprietar de afaceri și client G Suite, trebuie să te asiguri că politica de confidențialitate include o clauză privind backup-ul sistematic al datelor de pe calculatoarele folosite la muncă. Aceasta înseamnă că toate fișierele sunt salvate în cloud creând un fel de protecție împotriva eliminării de pe computerul angajatului.

3. Distribuirea documentelor cu colegii

Partajarea documentelor cu angajații dintr-o companie nu a fost niciodată atât de ușoară. Poți partaja fișiere Google Docs sau Sheets, permițând editarea sau vizualizarea acestora de către persoane selectate din companie, precum și în afara acesteia. Toate modificările sunt salvate în timp real, ceea ce face mai rapidă colaborarea în grupuri de mai multe persoane.

4. Adrese de e-mail de grup

În companiile în care sprijinul este format din câteva sau chiar un număr mai mare de persoane, implementarea G Suite ajută la organizarea lucrurilor și la răspunsul rapid la e-mailurile clienților. De exemplu, poți conecta câți oameni ai nevoie la support@domyzbali.com. Prin urmare, fiecare e-mail trimis la o adresă va fi primit de toate persoanele pe care le adaugi la acest grup. Timp de răspuns redus garantat.

5. Adrese de e-mail multi-alias

Indiferent dacă adresa ta de e-mail este:

  • john@calendaros.com
  • john.sales@calendaros.com
  • john.clarck@calendaros.com

toate funcționează în același mod. Un mesaj trimis către oricare dintre ei va intra în căsuța de e-mail. Jonglarea adreselor de e-mail pe care le utilizezi pentru cartea de vizită, contul LinkedIn sau alte locuri,++ nu va fi o problemă pentru tine sau clienții tăi.


6. Mai mult spațiu pentru datele tale

Cu un cont Gmail gratuit vei obține 15 GB spațiu cloud, dar acesta nu este întotdeauna suficient. Trecerea la G Suite este o soluție la această problemă. Obții 30 GB spațiu pentru datele tale în versiunea de bază, iar alegând opțiunea de a extinde pachetul la versiunea Business îți oferă spațiu nelimitat.

7. Dubla securitate

Verificarea în doi pași permite o securitate sporită a fișierelor noastre în pachetul G Suite. Acesta este un nivel de securitate suplimentar securizat pentru contul utilizatorului. Pe lângă furnizarea de credențiale și parolă contului, utilizatorul trebuie să autorizeze contul prin introducerea unui token suplimentar.
Acesta poate fi un cod SMS sau o cheie de securitate.
Sistemul verifică autentificarea, parola și codul furnizate, iar dacă totul este corect, conectarea este corectă.

8. O singură înregistrare pentru mai multe aplicații

Crearea de conturi separate pe servicii cloud precum DocuSign sau SalesForce ne consumă timpul și necesită reținerea parolelor suplimentare. Cu G Suite, te conectezi la fiecare serviciu cu un cont Google, într-un mod simplu și rapid.

9. Suport

Aceasta este probabil cea mai bună caracteristică a G Suite, ceea ce face și mai ușoară utilizarea funcțiilor oferite de Google. Asistența este disponibilă 24/7 – un avantaj incontestabil pe care nu îl obții cu versiunea gratuită a Gmail. Tehnicienii te vor ajuta să îți rezolvi problemele prin telefon, e-mail sau chat.

10. Google Meet

Cu ajutorul Google Meet poți organiza în mod convenabil o conferință, o întâlnire de afaceri sau un webinar. Permite participarea, la apelul video, a până la 250 de persoane, de oriunde de pe glob.

11. Calendar pentru tine și echipa ta

Calendarul comun al G Suite a simplificat activitatea multor echipe. Îți permite să creezi evenimente și întâlniri și să îți gestionezi mai eficient timpul. Angajații pot adăuga camere la evenimentele pe care le creează în calendarul Google.

12. Crearea de site-uri web fără linie de cod

G Suite permite crearea unui site web într-un mod foarte simplu și fără efort, fără a scrie o singură linie de cod. Acest tip de soluție funcționează excelent în companii cu capacități de programare limitate sau în școli.

13. Crearea de sondaje – feedback

Efectuarea de sondaje este la fel de ușoară precum trimiterea unui e-mail către un coleg. Poți crea un sondaj și îl poți distribui în interiorul și în afara companiei. În acest fel, poți colecta răspunsuri într-un formular, permițând analize aprofundate și facilitând elaborarea unor concluzii adecvate.

14. Fără spam și anunțuri

O căsuță de spam plină și reclamele neplăcute, pot provoca distrageri și te pot face să pierzi mult timp organizându-ți e-mailul. Cu G Suite, nu mai trebuie să îți faci griji cu privire la primirea e-mailurilor nedorite. Poți seta și ajusta filtre care blochează spam-ul.

15. 99.9% SLA

G Suite este oferit continuu pe tot parcursul zilei. Acesta lasă în urmă competiția nesigură.

Cât costă G Suite?

Tarifarea G Suite depinde de pachetul pe care îl alegi: Basic, Business și Enterprise. Diferențele constau în funcționalitate și spațiul de stocare disponibil la pachetele individuale oferite utilizatorului. Costul lunar al pachetelor este următorul: Basic: 5,2 €, Business 10,4 € și Enterprise 23 € per utilizator.

Comunicarea în companie ar trebui să fie o prioritate. Merită să cheltuiești câțiva euro pe lună pentru rezolvarea problemelor recurente care îți consumă timpul? Atunci când alegi un cont de e-mail al companiei, merită să ai în vedere beneficiile pe care le oferă furnizorul. Ca partener G Suite din țara ta, Fly On The Cloud, nu numai că oferă asistență tehnică pentru e-mail, dar și prețuri mai mici ale pachetelor. (P)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Ultimele Articole

97 de brașoveni s-au vindecat de COVID-10 în ultimele 24 de ore. Alți 29 sunt în stare gravă la Terapie
Instituția Prefectului informează că, potrivit datelor centralizate de Direcția de Sănătate Publică, situația epidemiologică privind COVID-19 în județul Brașov se
Colegiului Național „Andrei Șaguna” și Colegiului Tehnic de Transporturi au intrat, de azi, în „scenariul roșu”, cursurile mutându-se în online
Comitetul Județean pentru Situații de Urgență (CJSU) Brașov a adoptat Hotărârea nr. 33/26.10.2020, privind aprobarea scenariului de funcționare a Colegiului
P&P, un nou contract pentru administrarea parcărilor Brașovului. Din 12 noiembrie, se vor aplica tarifele majorate pe hârtie din 2017
Începând cu 12 noiembrie, parcările publice din municipiul Brașov, altele decât cele rezidențiale și cele multietajate, vor fi administrate de
35 de brașoveni au fost amendați, în ultimele două săptămâni, după ce „au confundat” parcurile și locurile de joacă cu
35 de brașoveni au fost surprinși în ultimele două săptămâni de polițiștii locali în timp ce consumau alcool pe domeniul
9 cazuri de COVID-19 în rândul personalului din creșele brașovene. 2 unități au deja activitatea suspendată, urmează ca și restul
Primăria Brașov va înainta Comitetului Local pentru Situații de Urgență propunerea de suspendare a activității creșelor pentru o perioadă de
Biroul mobil al președintelui CJ Brașov. Adrian Veștea va lua la rând toate cele 58 de localități din județ pentru
Adrian-Ioan Veștea, președintele Consiliului Județean Brașov, a anunțat pe pagina sa de socializare că începând cu 1 noiembrie, în fiecare
Weekend „liniștit” în stațiunea Vama Buzăului: 10 bărbați, arestați pentru o încăierare
Polițiști din cadrul Serviciului de Investigații Criminale Brașov, sub coordonarea procurorului de caz din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul
Fetiță de 12 ani violată într-un orfelinat din Brașov? Poliția face cercetări pentru a stabili dacă fapta se probează sau
O fetiță de 12 ani, instituționalizată într-un centru de plasament din Brașov, susține că a fost amenințată și violată, lucru
Creșele Brașovului rămân deschise, până la noi ordine. Decizia finală va fi luată de Comitetul pentru Situații de Urgență
Ținând cont că actualele prevederi legislative aplicate în contexul stării de alertă și al creșterii numărului de infecții cu noul
Tezele ar putea fi eliminate, indiferent de scenariul în care se află școala. Ce variante analizează Ministerul Educației
Ministerul Educației și Cercetării a anunțat astăzi că analizează posiblitatea eliminării tezelor, indiferent de scenariul în care se află o
STUDIU Românii vor să stea la casă în pandemie. Creștere de peste 54% a cererii pentru achiziția de case în
În ultimele luni, interesul pentru locuințe al românilor s-a modificat, având în vedere noul context social determinat de criza COVID-19,
Restricțiile „COVID de noapte”, la stadiul de analiză. „Să vedem efectele acestora din alte țări”
Premierul Ludovic Orban a declarat că, înainte de a se lua o decizie în România privind restricționarea circulației pe timpul
COVID-19: 54 de noi infecții depistate la Brașov. La nivel național au fost raportate 2.844 de cazuri noi
Până astăzi, 26 octombrie, pe teritoriul României, au fost confirmate 212.492 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID
Direcția Socială continuă distribuția măștilor de protecție gratuite pentru brașovenii defavorizați. Ce categorii beneficiază de pachetele cu 50 de măști
Cu precădere, în această perioadă în care purtarea măștii de protecție este obligatorie atât în spațiile înschise cât și în
Comunicare deficientă a autorităților: Restaurantele din AFI se redeschid, iar cele din Coresi așteaptă o comunicare oficială din partea Comitetelor
Proprietarii restaurantelor din centrul comercial AFI Brașov au luat decizia, astăzi, de a nu mai servi mâncare la mese, ci
VIDEO Polițiștii și jandarmii au continuat raziile în județ și au amendat 335 de persoane, fiindcă nu au respectat măsurile
Polițiștii și jandarmii brașoveni au continuat pe parcursul zilei de ieri acțiunile de verificare a respectării măsurilor impuse în contextul
Deși „poporul” l-a votat, un primar din județul Brașov își pierde funcția, după un verdict final al Înaltei Curți cu
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a respins definitiv pe 21 octombrie recursul intentat de primarul comunei Buneşti, Mircea Pălăşan,
Nici restaurantele nu se închid. Cel puțin până miercuri/ Și cei din HoReCa așteaptă o decizie a Comitetului Județean pentru
Deși Direcția de Sănătate Publică Brașov a anunțat că municipiul Brașov a trecut de o rată de transmisie a SARS-CoV-2,
În ce condiții poate fi dată jos masca în spațiile deschise: dacă fumezi, mănânci pe stradă sau faci jogging
Persoanele din localitățile unde este obligatorie purtarea măștii de protecție și în spațiile deschise, precum Brașovul, vor putea să înlăture
Senatul Universității Transilvania decide mâine dacă va suspenda cursurile fizice, în contextul creșterii incidenței COVID-19
Senatul Universității Transilvania se va întruni mâine în ședință pentru a lua o decizie în ceea ce privește desfășurarea cursurilor,