
Construirea unei imagini profesionale a companiei este fundamentul oricărei afaceri. Chiar și cea mai mică schimbare poate avea un impact uriaș și te poate face să câștigi – sau să pierzi – clienții. Îmbunătățirile aduse pot fi conectate nu numai cu funcționarea internă a afacerii, ci și cu modul în care este percepută din exterior. De fapt, totul pornește de la ceva extrem de simplu, de exemplu, adresa de e-mail! O adresă de e-mail precum sales@calendaros.com, cu siguranță, inspiră mai multă încredere decât john1990@gmail.comCopiază HTML Copiază textul
Ce este G Suite?
G Suite este o suită integrată de aplicații cloud. Inițial denumit Google Apps for Work, ulterior a fost redeumit G Suite. Pachetul oferă peste 70 de aplicații diferite care îți permit să lucrezi din orice parte a lumii, unde până la 50 de persoane pot colabora la un singur document în timp real. Cele mai populare instrumente din suită sunt: Gmail, Documente, Foi de Calcul, Drive, Meet, Formulare și Keep.
Sună interesant? Verifică ce avantaje obții alegând un e-mail Google pentru companie.
1. Adresele de e-mail ale companiei sub control complet
Am discutat deja despre importanța unei adrese de e-mail cu aspect profesional. O altă caracteristică importantă a G Suite este că întreprinderea poate controla complet toate adresele de afaceri. Deoarece unii angajați pot renunța la companie în condiții cu adevărat greșite, ar trebui să ai un mod de a controla e-mailurile. G Suite oferă o modalitate de a bloca accesul la conturile Gmail ale foștilor angajați.
2. Backup de date
Ca proprietar de afaceri și client G Suite, trebuie să te asiguri că politica de confidențialitate include o clauză privind backup-ul sistematic al datelor de pe calculatoarele folosite la muncă. Aceasta înseamnă că toate fișierele sunt salvate în cloud creând un fel de protecție împotriva eliminării de pe computerul angajatului.
3. Distribuirea documentelor cu colegii
Partajarea documentelor cu angajații dintr-o companie nu a fost niciodată atât de ușoară. Poți partaja fișiere Google Docs sau Sheets, permițând editarea sau vizualizarea acestora de către persoane selectate din companie, precum și în afara acesteia. Toate modificările sunt salvate în timp real, ceea ce face mai rapidă colaborarea în grupuri de mai multe persoane.
4. Adrese de e-mail de grup
În companiile în care sprijinul este format din câteva sau chiar un număr mai mare de persoane, implementarea G Suite ajută la organizarea lucrurilor și la răspunsul rapid la e-mailurile clienților. De exemplu, poți conecta câți oameni ai nevoie la support@domyzbali.com. Prin urmare, fiecare e-mail trimis la o adresă va fi primit de toate persoanele pe care le adaugi la acest grup. Timp de răspuns redus garantat.
5. Adrese de e-mail multi-alias
Indiferent dacă adresa ta de e-mail este:
- john@calendaros.com
- john.sales@calendaros.com
- john.clarck@calendaros.com
toate funcționează în același mod. Un mesaj trimis către oricare dintre ei va intra în căsuța de e-mail. Jonglarea adreselor de e-mail pe care le utilizezi pentru cartea de vizită, contul LinkedIn sau alte locuri,++ nu va fi o problemă pentru tine sau clienții tăi.
6. Mai mult spațiu pentru datele tale
Cu un cont Gmail gratuit vei obține 15 GB spațiu cloud, dar acesta nu este întotdeauna suficient. Trecerea la G Suite este o soluție la această problemă. Obții 30 GB spațiu pentru datele tale în versiunea de bază, iar alegând opțiunea de a extinde pachetul la versiunea Business îți oferă spațiu nelimitat.
7. Dubla securitate
Verificarea în doi pași permite o securitate sporită a fișierelor noastre în pachetul G Suite. Acesta este un nivel de securitate suplimentar securizat pentru contul utilizatorului. Pe lângă furnizarea de credențiale și parolă contului, utilizatorul trebuie să autorizeze contul prin introducerea unui token suplimentar.
Acesta poate fi un cod SMS sau o cheie de securitate.
Sistemul verifică autentificarea, parola și codul furnizate, iar dacă totul este corect, conectarea este corectă.
8. O singură înregistrare pentru mai multe aplicații
Crearea de conturi separate pe servicii cloud precum DocuSign sau SalesForce ne consumă timpul și necesită reținerea parolelor suplimentare. Cu G Suite, te conectezi la fiecare serviciu cu un cont Google, într-un mod simplu și rapid.
9. Suport
Aceasta este probabil cea mai bună caracteristică a G Suite, ceea ce face și mai ușoară utilizarea funcțiilor oferite de Google. Asistența este disponibilă 24/7 – un avantaj incontestabil pe care nu îl obții cu versiunea gratuită a Gmail. Tehnicienii te vor ajuta să îți rezolvi problemele prin telefon, e-mail sau chat.
10. Google Meet
Cu ajutorul Google Meet poți organiza în mod convenabil o conferință, o întâlnire de afaceri sau un webinar. Permite participarea, la apelul video, a până la 250 de persoane, de oriunde de pe glob.
11. Calendar pentru tine și echipa ta
Calendarul comun al G Suite a simplificat activitatea multor echipe. Îți permite să creezi evenimente și întâlniri și să îți gestionezi mai eficient timpul. Angajații pot adăuga camere la evenimentele pe care le creează în calendarul Google.
12. Crearea de site-uri web fără linie de cod
G Suite permite crearea unui site web într-un mod foarte simplu și fără efort, fără a scrie o singură linie de cod. Acest tip de soluție funcționează excelent în companii cu capacități de programare limitate sau în școli.
13. Crearea de sondaje – feedback
Efectuarea de sondaje este la fel de ușoară precum trimiterea unui e-mail către un coleg. Poți crea un sondaj și îl poți distribui în interiorul și în afara companiei. În acest fel, poți colecta răspunsuri într-un formular, permițând analize aprofundate și facilitând elaborarea unor concluzii adecvate.
14. Fără spam și anunțuri
O căsuță de spam plină și reclamele neplăcute, pot provoca distrageri și te pot face să pierzi mult timp organizându-ți e-mailul. Cu G Suite, nu mai trebuie să îți faci griji cu privire la primirea e-mailurilor nedorite. Poți seta și ajusta filtre care blochează spam-ul.
15. 99.9% SLA
G Suite este oferit continuu pe tot parcursul zilei. Acesta lasă în urmă competiția nesigură.
Cât costă G Suite?
Tarifarea G Suite depinde de pachetul pe care îl alegi: Basic, Business și Enterprise. Diferențele constau în funcționalitate și spațiul de stocare disponibil la pachetele individuale oferite utilizatorului. Costul lunar al pachetelor este următorul: Basic: 5,2 €, Business 10,4 € și Enterprise 23 € per utilizator.
Comunicarea în companie ar trebui să fie o prioritate. Merită să cheltuiești câțiva euro pe lună pentru rezolvarea problemelor recurente care îți consumă timpul? Atunci când alegi un cont de e-mail al companiei, merită să ai în vedere beneficiile pe care le oferă furnizorul. Ca partener G Suite din țara ta, Fly On The Cloud, nu numai că oferă asistență tehnică pentru e-mail, dar și prețuri mai mici ale pachetelor. (P)