Roxana Niță este una dintre cele 15 femei care au fost selectate în programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021. Aceasta a fost aleasă dintre peste 800 de candidate din întreaba lume, fiind totodată una dintre cele două participante din Uniunea Europeană selectată în acest program de combatere a reprezentării inegale dintre femei și bărbați în industria publicității.
SIBI reprezintă un program dedicat femeilor din întreaga lume, cadidatele având potențial de a deveni liberi creativi în companiilor lor. Acesta s-a extins și în rolurile de creație în alte domenii, chiar dacă inițial a fost dedical femeilor din cadrul agențiilor de creație. Participantele vor deveni mentori pentru alte femei, scopul programului fiind acela de a construi o rețea globală de suport educațional la nivelul întregii industrii.
Roxana a primit recunoaștere pentru numeroasele campanii în care s-a implicat, dar mai ales pentru cele din sfera cauzelor sociale. În cadrul campaniei „Unquiet Voices” aceasta a realizat un proiect care a fost premiat și selectat la Festivalul de Film de la Cannes prin care ororile violenței domestice sunt expuse cu ajutorul mai multor victime care își spun poveștile. Vocile acestora sunt suprapuse pentru imagini cu scene de abuz preluate din vechile filme mute.
SIBI este inițiativa Cannes Lions care promovează egalitatea de gen. Acest proiect reprezintă egalitatea între femei și bărbați în rândul directorilor creativi din întreaga industrie. See It Be It include sesiuni exclusive de mentorat cu liberi din industrie, precum și acces la cele mai influencte persoane din business, formând o comunitate internațională de femei care aspiră la poziții de lider în domeniul creației.