Banca Transilvania a decis să revina la programul său normal, încurajând în continuare folosirea alternativelor online de banking. Se recomandă venirea la bancă doar pentru operațiunile urgente sau dacă este absolut necesar, respectându-se măsurile de siguranță.
Programul băncii este de luni până vineri, în intervalul orar 9:00-17:00, în ceea ce privește agențiile, respectiv 9:00-17:30, în cazul sucursalelor. Sediile din mall-uri au programul în funcție de locația-gazdă. Pauzade dezinfectare se va face în intervalul orar 13:00-13:30, de luni până vineri.
Totodată, banca încurajează bankingul la distanță, banii putând fi ușor de gestionat de pe telefon, calculator sau laptop. Aplicațiile pe care le pot utiliza clienții sunt Internet Banking, Mobile Banking ori pot apela la ajutorul chatboților BT, non-stop. Soluțiile sunt următoarele: BT24 Mobile Banking și Internet Banking, BT Pay & Apple Pay, BT Visual Help, Tastatura/ extensia BT Pay sau Chatboții Livia și Raul.
În ceea ce privește măsurile de siguranță pentru clienți, numărul celor care decid să treacă pragul băncii trebuie să fie egal cu cel al angajaților BT din sucursale și agenții. Purtarea măștii și dezinfectarea mâinilor sunt obligatorii la intrarea în BT. De asemenea, clienții trebuie să respecte distanța de minim 2 m între alte persoane. Angajații băncii vor purta mască pentru a se proteja și a-i proteja pe alții.