
Operatorul de transport al Brașovului va derula o nouă licitație pentru închirierea de spațiu publicitar prin intermediul unor televizoare montate în autobuze. Ca și până acum, beneficiarul va avea 40 de minute pe parcursul unei ore pentru a difuza reclame pe aceste reclame, alte 10 minute urmând să fie rezervate pentru informații oferite de RATBV și încă 10 minute pentru informații de interes general. Reclamele vor putea fi rulate și în funcție de poziția de pe GPS a mijlocului de transport în comun, astfel încât să fie promovate atât reclame, cât și informații de interes, în funcție de zonă.
Firmele de publicitate care vor să contracteze acest serviciu vor trebui să ofere și ifnrastructura necesară, respectiv televizoarele, care să aibă o diagonală de 21 de inch. Prețul de pornire pentru închirirea spațiului publicitar din fiecare autobuz este de 20 de euro, iar termenul limită până la care se primesc ofertele este data de 2 iunie. Câștigătorul licitației va trebui să instaleze astfel de ecrane în minimum 100 de autobuze, maximum 130. Contractul ar urma să se desfășoare pe o perioadă de 12 luni, ca și în cazul înțelegerii care este valabilă în prezent cu o firmă de publicitate din Brașov.