Stiri Brasov

Coronavirusul schimbă regulile asigurărilor: servicii online, mai puține daune și chiar service la ușa păgubitului

Pandemia de Coronavirus împinge de la spate piața asigurărilor din România, tradițional una dintre cele mai rigide din Europa. Firmele pun accent pe serviciile online de calitate și pe cele la domiciliul clientului, iar frecvența și severitatea daunelor încep să scadă. Sunt două fenomene așteptate de multă vreme în piață și în rândul clienților, fără rezultat, până acum. În primul rând, măsurile luate de autorități în sensul limitării deplasării oamenilor vor duce, automat, la o reducere semnificativă a circulației automobilelor și, deci, la reducerea frecvenței daunelor. Frecvența daunei este un indicator specific ce arată câte mașini dintre cele asigurate RCA fac un accident pe parcursul unui an.

Automat, scăzând numărul accidentelor va scădea și rata daunei, adică ponderea plăților de daune în primele brute subscrise de companiile de asigurare. Acest lucru se va întâmpla mai ales pe zona RCA, unde primele brute nu ar trebui să scadă foarte mult, având în vedere că este o asigurare obligatorie.

Două premiere în zona serviciilor din asigurări

Deși există mai multe firme de asigurări care au servicii de tipul video constatare sau constatare online, City Insurance este prima companie din România care vine cu o aplicație despre care spune că permite rezolvarea completă a unui dosar de daună, de la distanță, adică parcurgearea tuturor etapelor, de la avizare și constatare la plata daunei. Proiectul, lansat în teste de aproximativ două luni, dar anunțat oficial abia zilele trecute este unul foarte curajos, mai ales în condițiile în care City gestionează peste 150.000 de dosare de daună RCA anual, ca principal asigurător pe acest segment. Deși inițial nu avea legătură cu pandemia Coronavirus, City Insurance promovează acum CityinsClaimsAssist ca o măsură de protecție a clienților. Aplicația se poate folosi în orice moment al zilei, chiar de la locul evenimentului. Cu ajutorul acesteia, informează compania, utilizatorii beneficiază de: conectare rapidă în aplicație și încărcarea informațiilor de la locul evenimentului, asistență și instrumentare facilă a dosarului de daună, primirea unei oferte de despăgubire directă și comunicarea în aplicație cu inspectorul de daune City Insurance sau brokerul mandatat de către client, posibilitatea redirecționării către una din unitătile de reparații autorizate, posibilitatea plății despăpgubirii direct în cont. Omniasig marchează a doua premieră absolută forțată de pandemie și vine cu un serviciu de tip door to door. Valet Service le permite clienților Casco ai companiei să își repare autovehiculele fără a se deplasa și fără a se expune unui posibil pericol. În primele faze, păgubitul avizează dauna prin call center, apoi face constarea video a daunei și primește instrucțiuni de la un specialist Omniasig. Autovehiculul avariat va fi preluat de la domiciliul asiguratului și transportat pe o platformă în service-ul autorizat partener OMNIASIG. După finalizarea reparației, clientul va primi autovehiculul acasă, spălat, complet igienizat și dezinfectat. Preluarea și predarea autovehiculului va fi realizată în condiții de maximă igienă, personalul fiind echipat cu echipament de protecție specific (mănuși, mască etc.). De acest serviciu beneficiază și păgubiții pe polițe RCA de la OMNIAȘIG. Dacă păgubitul dorește să beneficieze de serviciul Valet Service al OMNIASIG, el va trebui să specifice acest lucru la call-center, în momentul în care avizează dauna și, ulterior, să urmeze pașii descriși mai sus.

Un comentariu

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Ultimele Articole

Pe parcursul verii, toate căminele Universității Transilvania vor intra în lucrări de igienizare și reparații. „Se vor igieniza holurile comune
Aproximativ 360 de studenți au solicitat, motivat, să rămână cazați peste vară, în căminele Universității Transilvania, pentru că lucrează, sunt
Ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, Cseke Attila, a anunţat, joi, la Ploieşti, că obiectivul de investiţii privind realizarea noului
Tribunalul Covasna a respins, ieri, recursul depus de Consiliul Local Brașov împotriva unei sentințe civile din luna aprilie prin care
Accidentul grav de telecabină din Italia de luna trecută, de la care au apărut recent și primele imagini din momentul
Localnicii din zona Prejmer –  Hărman - Tărlungeni trag un semnal de alarmă cu privire la problemele și riscurile pe
Centrul Civic a fost considerat de autoritățile brașovene o zonă neatractivă din punct de vedere imobiliar, chiar dacă cu ani
În contextul în care la 1 iulie 2021 se încheie perioada de aplicare a reducerii comerciale de către furnizorii de
Cele mai căutate joburi de pe platforma OLX au fost în ultimul an cele de ingineri, meseriaşi şi constructori, lucrători în
Astăzi, la orele 13:11, Dispeceratul Inspectoratului de Jandarmi Județean Brașov a fost sesizat prin Sistemul Național Unic pentru Apeluri de
La data de 17 iunie 2021, Poliția Municipiului Săcele a fost sesizată de către o femeie din municipiul Săcele, județul
Târgurile și talciocurile, închise încă de anul trecut din cauza pandemiei de COVID-19, vor fi redeschise începând din 1 iulie.
Ca multe alte comune din zona metropolitană Brașov și Hălchiul s-a dezvoltat din punct de vedere imobiliar, însă autoritățile nu
Adriana Miron, consilier al primarului Allen Coliban, este în centrul unui scandal, după ce a fost acuzată că a a
Augustin Hagiu, președintele Federației Operatorilor Români de Transport (FORT) a anunțat astăzi în cadrul unei conferințe de presă că transporatorii,
Anxietatea adulților în timpul pandemiei de COVID-19 a fost preluată de copii, conform unui raport special al Avocatului Poporului privind
Judecătorii Curții de Apel Brașov încep dezbaterile în dosarul retrocedării ilegale a peste 43.000 hectare de pădure în județul Bacău,
Polițiști din cadrul Serviciului de Investigații Criminale Brașov efectuează cercetări în cadrul unui dosar penal, sub aspectul săvârșirii a 31
Numărul total de nerezidenţi cazaţi în structurile de cazare turistică colective în trimestrul I 2021 a fost de 64.100 persoane,
Este pentru prima dată, cel puțin în România, când un centru de vaccinare se amenajează chiar în interiorul unei bisericii.