
Având în vedere Decretul privind instituirea stării de urgență președintelui României Klaus Iohannis, publicat ieri în Monitorul Oficial nr. 212/16 martie 2020, în perioada următoare, la nivelul municipalității brașovene se vor lua următoarele măsuri:
1.La nivelul municipiului Brașov se vor lua toate măsurile pentru asigurarea continuității și funcționării tuturor serviciilor de utilitate publică.
2.Pe durata stării de urgență, cea mai mare parte a interacțiunii cu cetățenii va fi transferată în mediul electronic, astfel încât să fie evitat, pe cât posibil, contactul direct între persoane. Serviciile de Relații cu publicul din cadrul primăriei, al serviciilor din subordinea Consiliului Local și al societăților aparținând Municipalității, vor asigura preluarea doar a documentelor care nu pot fi transmise online, prin poștă sau prin servicii de curierat.
3.Primăria Brașov, instituțiile din subordinea CL și societățile aparținând Municipalității vor introduce, acolo unde este posibil, pe perioada stării de urgență, munca la domiciliu sau în regim de telemuncă.
4.Obligațiile de a presta o muncă neremunerată în folosul comunității, respectiv prestarea unei munci neremunerate în folosul comunității rezultată din înlocuirea amenzii penale se suspendă pe durata stării de urgență.
5.Cererile pentru acordarea beneficiilor și prestațiilor sociale vor fi depuse pe cale electronică.
6.Pe perioada stării de urgență, termenele legale stabilite pentru soluționarea solicitărilor formulate în exercitarea liberului acces la informații de interes public, precum și a petițiilor se dublează.
Un comentariu
Dat spalati STRĂZILE orașului @
Este o URGENȚĂ @