Maurer Imobiliare, unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari din România, a anunțat că a luat măsuri anti-coronavirus în ansamblurile rezidenșiale pe care le adminsitrează în Brașov.
„Adoptarea unui comportament responsabil în vederea prevenirii răspândirii virusului este impetuos necesară în următoarea perioadă iar manifestarea unei atitudini preventive ne poate proteja atât pe noi cât și pe cei din jurul nostru”, arată dezvoltatorul. .
Prin urmare, am considerat necesare luarea următoarelor măsuri în ideea responsabilizării locatarilor din cadrul proiectelir noastre rezidenţiale, Avantgarden 3 si Maurer Resisence
✅ Suplimentarea serviciului de curățenie în birourile de vânzări precum și toate imobilele din Avantgarden3/Maurer Residence, cu accent pe dezinfectarea și curățarea zonele atinse frecvent (uși, balustrade, panoul de comanda din lift etc).
✅ Afişarea în aviziere tuturor blocurilor din Avantgarden3/Maurer Residence a unor liste cu recomandări cu privire la conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19) ( informatii preluate de pe site-ul www.mai.gov.ro.)
✅ Afişarea în locuri vizibile din zona centrală a cartierului Avantgarden3 (locuri de joacă, terenuri de sport) a unor informări care vizează responsabilizarea copiiilor şi, bineînţeles, a părinţilor lor.
De asemnea, în cadrul companiei Maurer Imobiliare s-au luat o serie de măsuri pentru responsabilizarea angajatilor.
✔ Angajații de la birourile de vânzări care au efectuat deplasări în ultimele 14 zile în alte țări sau în zone afectate își vor desfășura activitatea de la domiciliu pentru următoarele 2 (două) săptămăni. De asemenea, toți angajații companiei au posibilitatea să opteze pentru desfășurarea muncii de la domiciliu.
✔ Limitarea/suspendarea tuturor întâlnirilor care pot fi amânate cu persoane din exterior, în interes profesional, în următoarea perioadă.
✔ Suplimentarea serviciului de curățenie în birourile de vânzări precum și toate imobilele din Avantgarden3/Maurer Residence, cu accent pe dezinfectarea și curățarea zonele atinse frecvent (uși, balustrade, panoul de comanda din lift etc)
✔ Obligativitatea folosirii soluțiilor dezinfectante/servețele antibacteriene de către toate persoanele care vin din exterior și pătrund în Recepția biroului de vânzări sau Biroul de Administrație.
✔ Folosirea măștilor de protecție de către toți angajații noștri (în special persoanele care au contact cu publicul – Recepție, Vânzări și Administrație) atunci când interacționează cu persoane din exterior
✔ Evitarea contactului cu orice persoană și păstrarea unei distanțe rezonabile.
✔ Reducerea circulației fizică a documentelor de natură fiscală și de natură juridică. Se va opta pentru scanarea documentelor și transmiterea lor mai departe în format electronic.
✔ Interzicerea deplasării angajaților în zone cu risc și participarea la evenimente publice.
✔Angajatul care prezintă simptome specifice va semnala acest lucru, se va prezenta la medic și va fi retras din activitate pentru testare și tratament, după caz.
În vederea limitării riscului extinderii virusului COVID-19, a desfășurării în deplină siguranță a activităților societății noastre precum și pentru a veni în întâmpinarea apelului autorităților la responsabilitate și implicare civică, BIROUL DE ADMINISTRAȚIE AVANTAGARDEN3 a dispus restrictionarea accesului în unitățile proprii pentru o perioadă nedeterminată.
În acest sens vă rugam să:
Utilizați mijloacele de comunicare eletronice (telefon, e-mail, fax).
Utilizați forme electronice pentru circulația documentelor de natură fiscală și de natură juridică (scanarea documentelor și transmiterea lor mai departe prin e-mail).
Efectuați on-line plățile aferente utilităților și serviciilor de administrație în conturile menționate pe facturi. (Atenție la fiecare factură în parte!)
Comunicați orice problemă legată de o deficiență completând formularul online de sesizări: https://client.avantgarden3.ro/