
Măsuri fără precedent în hotelurile și restaurantele din Brașov, în contextul îngrijorării globale create de noul tip de coronavirus. Preocupați de sănătatea oaspeților, proprietarii hotelurilor au dispus acțiuni suplimentare de dezinfecție și igienizare.
„Nu vrem să panicăm, din contră, îi așteptăm în continuare pe turiști cu ușile larg deschise. În același timp însă, suntem conștienți că traversăm cu toții o perioadă dificilă și trebuie să fim mai responsabili și mai atenți decât de obicei. Trebuie să avem grijă de noi, dar mai ales de cei din jurul nostru. Suntem o comunitate în care trebuie să ne respectăm și să ne protejăm unii pe alții, acum mai mult decât oricând!”, a declarat Cristian Popa, manager general Belvedere.
Astfel, niciun angajat al Belvedere Hotel care prezintă chiar și simptome ușoare de răceală nu vine la serviciu. Camerele, lobby-urile, sălile de evenimente și cele de mese sunt igienizate zilnic, iar în toate spațiile comune sunt prezente sticle de dezinfectant.
Aceleași măsuri sunt luate și în privința Belvedere Restaurant și Olive Express Food din strada Mureșenilor. Toate mâncărurile sunt atent preparate termic, iar fructele și legumele foarte bine spălate. De asemenea, toată vesela și tacâmurile folosite sunt dezinfectate după fiecare utilizare. În plus, Belvedere Restaurant și-a restrâns programul de la orele 18.00 la orele 23.00.
Ca măsură suplimentară, în cazul Olive Express Food, caserolele în care se livrează mâncarea la domiciliu sau birou sunt sigilate înainte de plecarea din bucătărie.
Măsurile vin în contextul în care Brașovul este un oraș turistic, iar tranzitul persoanelor venite din toate colțurile țării, dar și ale lumii, este peste media națională. De altfel, hotelierii fac apel la responsabilitate din partea turiștilor. „Este important să nu ne panicăm, ci doar să fim precauți”, ne sfătuiesc aceștia.