Compania brașoveană Farmacom investește 300.000 de euro într-un amplu proces de rebranding demarat la sfârșitul anului trecut. „Noul brand Farmacom a fost conceput să transmită diversitate și eleganță. Prin acest nou proiect dorim să satisfacem nevoile unor categorii mult mai variate de pacienți. Obiectivul principal fiind acela ca fiecare pacient să găsească tot ce are nevoie pentru o viață sănătoasă. Manifestăm o înclinație spre un stil de viață sănătos, pe prevenție mai mult decât pe tratarea diverselor afecțiuni. Noul brand va aduce o nouă imagine a farmaciilor Farmacom, un stil modern, fresh, cu personal calificat, specializat pe consilierea pacienților. Dorința noastră este ca farmacistul să fie văzut mai mult ca un consilier decât persoana care eliberează rețete. Farmaciile vor intra în procesul de rebranding treptat, în funcție de necesități, cea mai vizibilă schimbare va fi aceea a fațadelor, pe care le vom adapta noii imagini Farmacom”, ne-a declarat Mioara Drugă, directorul general al companiei brașovene.
Compania Farmacom are o tradiție de 69 de ani, fiind înființată în 1951 sub numele de Oficiul Farmaceutic, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 56,86 milioane de lei (circa 12 milioane de euro) și are aproximativ 160 de angajați, în creștere față de anul precedent, dar angajările pe anul în curs se vor face pe măsura necesităților.
În prezent, compania administrează 40 de farmacii în județele Brașov, Covasna, Sibiu, Harghita și Mureș. Firma testează piața farmaciilor, eventualele achiziții urmând să se facă în funcție de oportunitățile apărute.