După o creștere de 400% în a doua jumătate a anului 2019, fintech-ul britanic Revolut depășește pragul de 1 milion de utilizatori în România, țara noastră fiind a doua cea mai mare piață după Marea Britanie. De asemenea, aceasta se află și în topul piețelor cu cea mai rapidă creștere, urmată de Franța, Polonia și Irlanda.
Se pare că Revolut a deschis în medie 3.300 de noi conturi zilnic în ultima jumătate de an, înregistrând totodată o creștere record pe piața locală. Vârsta media a utilizatorilor români a rescut de la 32 la 34 de ani, cel mai mulți provenind din orașe precum București, Cluj, Timișoara și Iași.
Utilizatorii români au efectuat aproximativ 58 de milioane de tranzacții cu o valoare totală ce depășește 3,8 milioane de euro de la lansarea Revolut pe piața locață, respectiv mai 2018. Comercianții preferați sunt Uber, Carrefour, Lagardère Travel Retail, McDonald’s și Auchan, 62% dintre tranzacții fiind efectuate în țară.
Pe lângă România, în topul tărilor unde utilizatorii Revolut plătesc cu cardul se numără Ungaria, Italia, Marea Britanie și Germania.
Utilizatorii români folosesc Revolut și pentru serviciul de tranzacționare de acțiuni fără comisioane, care le oferă posibilitatea de a investi în acțiuni ale circa 300 de companii din Statele Unite ale Americii listate la New York Stock Exchange și NASDAQ. Clienții Metal, care beneficiază de această funcționalitate, au investit până acum peste 12 milioane de euro în acțiuni cu ajutorul Revolut, iar companiile preferate au fost Tesla, Apple, Microsoft, Advanced Micro Devices, Amazon și Facebook, conform profit.ro.
În lunile următoare Revolut urmează să se lanseze pe noi piețe precum Statele Unite ale Americii, Japonia și Noua Zeelandă.