Compania brașoveană Yurta este singura companie care reprezintă România la cel mai complex târg de horticultură din lume, care are loc la Essen, în Germania, cu un stand realizat special pentru această ocazie, cu soiuri autohtone vechi și noi, reflectând valorile horticulturii românești. Târgul începe azi și are loc până în 31 ianuarie.
Standul Yurta transmite ideea de perfecțiune și simplitate a plantei, obiectul central al grădinăritului. La construirea acestuia s-a folosit lemn natur, iar iluminatul este asigurat prin becuri led cu utilizare eficientă a electricității. Culorile dominante sunt nuanța lemnului natur și verdele Yurta. Elementul inovativ al standului reprezintă un cadru cu o secțiune mobilă pentru vizitatori care, în funcție de volumul plantelor expuse, se poate muta în cele două direcții laterale.
Pe stand vor fi expuse plante cu rădăcină liberă și ambalată din cele mai populare categorii, cum ar fi pomii și arbuștii fructiferi, butași de viță de vie, butași de trandafiri, arbuști și arbori ornamentali.
Tot aici va fi prezentă și gama de produse destinate grădinarilor urbani, City Garden, care permite înființarea pe balcon sau pervaz a unei mini-grădini cu zarzavaturi, flori, plante medicinale, seturi de răsadnițe, precum și un set de plantare destinat copiilor. Această categorie de produse reprezintă o inovație la nivel de țară, Yurta fiind singura companie autohtonă care a dezvoltat produse dedicate grădinăritului urban.
Printre noutățile standului se numără și noile ambalaje care au fost concepute pentru aniversarea de 25 de ani a companiei și se aliniază cu conceptul standului transmițând perfecțiune în simplitate.
„Participăm de 4 ani la Essen din două motive. În primul rând suntem mândri de tradițiile horticulturii din Bazinul Carpatic și considerăm important să transmitem valorile grădinăritului din România și pentru restul lumii prin plantele pe care le expunem. Calitatea acestora este apreciată oriunde în lume, iar reacția pozitivă din partea vizitatorilor și celorlalți expozanți ne confirmă acest lucru. Al doilea motiv este că prin inovațiile prezentate la târg, în special în domeniul floristic, dar și în general, în horticultură, luăm pulsul industriei, respectiv identificăm trendurile care ne vor impacta portofoliul pe viitor”, însumează János Magdó, directorul general al companiei.
La Târgul IPM Essen anul acesta vor participa peste 1500 de expozanți din peste 50 de țări din lume, târgul fiind un punct de referință pentru sezonul ce urmează. Anul acesta tema principală sunt produsele și serviciile sustenabile care folosesc resursele în mod eficient și sunt adaptate la contextul schimbărilor climatice. IPM Essen va prezenta inovația în horticultură prin noutăți tehnologice, soiuri de plante și echipamente. La expo va avea loc și Forumul Inernațional de Horticultură, iar secțiunea Innovation Showcase va prezenta soiurile inovative ale expozanților din toată lumea. Anul acesta partenerul târgului este Franța, sub motto-ul „Quality & Innovation. The French Touch. „
Yurta este unul dintre cei mai mari producători și comercianți de plante și produse de horticultură din România. Anual produce, ambalează și comercializează 4 milioane de plante, desfăsurând activitatea de producție pe o suprafață de 80 ha. Plantele sale se regăsesc în majoritatea marilor hipermarketuri din țară, precum și în Europa. Compania, cu sediul în Săcele, județul Brașov, aniversează anul acesta 25 de ani de la înființare, fiind un partener de încredere și de calitate pentru pasionații în grădinărit și horticultură.