Începând cu Ianuarie 2020, companiei SYKES Brașov i se alătură un jucător important din industria telecomunicațiilor. Până la finalul anului, se vor deschide aproximativ 250 de noi oportunități în cadrul companiei.
SYKES Brașov este în căutare de vorbitori de limbă engleză la nivel mediu sau avansat pentru a ocupa rolul de Customer Care Representative. Profilul job-ului este business to business (B2B) și are ca activitate principală oferirea de suport tehnic prin email, chat și social media. Pentru mai multe informații sau pentru a aplica pentru aceste oportunități, trimiteți întrebările sau CV-urile pe adresa de email ro-apply@sykes.com.
Compania SYKES a venit în România în anul 2010, deschizând primul sediu în Cluj-Napoca, dupa care s-a extins în Sibiu în 2015, Oradea în 2016 și mai apoi Brașov în 2018. SYKES România a pornit la drum cu 35 de oameni, iar în momentul de față a ajuns la aproximativ 2000 de angajați, dintre care 200 se află în Brașov. Alături de centrele din cele patru orașe, există și o comunitate considerabilă de angajați care lucrează de acasă. Poți afla mai multe detalii despre SYKES Brașov urmărind videoclipul de aici.
Clienții companiei pe teritoriul României, provin în procent de 60%-70% din sectorul tehnologic și a produselor electornice, iar 30%-40% aparțin sectorului de telecomunicațiilor, a portalurilor de internet și a celor de călătorie.
Principalele limbi straine acoperite de SYKES România sunt italiană, spaniolă, germană, franceză, portugheză, maghiară, greacă și limbi adriatice.
Compania SYKES a fost înființată în anul 1977 în Charlotte, Carolina de Nord, de către John Sykes. A început cu 3 angajați, iar în momentul de față, în cadrul companiei, lucrează peste 55.000 de oameni din 70 de locații din toate colțurile lumii.
Cultura SYKES s-a construit în jurul ideii de comunitate și familie, concentrându-se pe îmbunătățirea mediului de lucru, a tehnologiilor utilizate și a modului de lucru.
Puteți urmări SYKES România si pe Facebook, Instagram sau LinkedIn.
