Economic, Stiri Brasov

PNL a găsit o soluție pentru decongestionarea traficului de pe Valea Prahovei: Asfaltarea drumului județean dintre Câmpina și Săcele

Ministrul Transporturilor Lucian Bode a anunţat marţi o soluţie pe termen scurt la aglomeraţia de pe Valea Prahovei: centuri la Comarnic şi Buşteni şi asfaltarea drumului judeţean între localităţile Câmpina şi Săcele.

După ce a spus că a făcut 6,5 ore cu maşina de la Bucureşti la Braşov pe 30 decembrie, ministrul Transporturilor Lucian Bode şi-a exprimat marţi din nou dezacordul pentru construirea prin parteneriat public privat a autostrăzii Ploieşti – Comarnic – Braşov în varianta lansată de PSD. „Trebuie să împărţim în două acest obiectiv, ca şi termene şi aşteptări, pe termen scurt şi mediu şi pe termen lung. Pe termen scurt şi mediu trebuie să rezolvăm 1. cele două variante ocolitoare Comarnic şi Buşteni. Acest lucru poate fi rezolvat în timp scurt, pentru că bani sunt şi autorităţile locale sunt interesate să fie parteneri cu CNAIR. Pe VO Comarnic şi Buşteni, primul ministru va anunţa la finele acestei luni va ieşi şi va spune public care va fi soluţia pentru cele două variante ocolitoare. 2. Avem un drum judeţean Câmpina – Valea Doftanei, limită cu Braşov – Săcele, 61 de kilometri jumătate asfaltat, jumătate pietruit. Cel pietruit, tronsonul de 26 kilometri, o parte din el este în Programul Naţional de Dezvoltare Locală. Dacă ne-am propune să-l reabilităm, să-l asfaltăm, să-l facem funcţional pentru micul trafic, ar fi 60 de kilometri, o investiţie de aproape 18 milioane de euro. Cred că ne permitem să alocăm aceşti bani, 18 milioane de euro pentru cei 26 de kilometri de drum care este pietruit acum. Ar fi, pe de-o parte, traficul uşor, pe de altă parte când va începe construcţia pentru etapa pe termen lung, am avea drum tehnologic”, a spus ministrul în cadrul unui interviu pentru Digi 24.

Pe componenta de autostradă Ploieşti – Comarnic – Braşov prin PPP, adică etapa pe termen lung, Guvernul va anunţa decizia la finele lunii, a mai spus Lucian Bode.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

3 Comentarii

  1. Deja incepe nici sa nu ma mai interesze prin ce se face autostrada aia, DAR NUMAI SA INCEAPA CINEVA SA O FACA. Aceasi poveste mereu si mereu, alt guvern alt plan, de parca autostrada Comarnic-Brasov ar fi un concept pe care toti trebuie in mod obligatoriu sa il schimbe cand intr pe scaun. Faceti-l odata si terminati cu prostiile astea.

  2. “Solutia PNL” este o solutie gasita de multi altii, cu mult timp in urma!

    https://petitieonline.ro/petitie/58958061
    https://ziarulprahova.ro/2019/06/incep-lucrarile-la-drumul-interjudetean-valea-doftanei-sacele/
    https://www.yumpu.com/ro/document/view/24671333/update-sacelean-numarul-12

    Un avantaj real al acestei rute ar fi cel mentionat in primul link de mai sus:
    “Un alt avantaj al noii sosele Campina-Sacele pe care o cerem prin prezenta petitie este ca nu are serpentine multe si nici stranse asa cum sunt cele de pe DN1A, iar datorita faptului ca zona nu este foarte locuita in partea de sus se pot face multe zone cu sosea avand doua benzi pe sens de la bun inceput, care ar ajuta in depasiri.”

    Pe langa astfaltarea drumului care in prezent este o parte pietruit o parte drum forestier, ar fi necesara si modernizarea celor aproximativ 30 de km in care exista deja asfalt, intre Campina si Traisteni.

    Adica asfaltarea a 28 de km de drum si modernizarea celor 30 km de drum deja asfaltat. Nu imposibil. De vazut.

    Partea cu ocolitoarele oraselor Comarnic si Busteni pare mai realista.

  3. O solutie cu zero lei costuri si zero timp implementare pentru descongestionarea traficului intre Sinaia si Predeal si intre Predeal si Sinaia este desfintarea parcarii din fata magazinului tip MALL din centrul orasului Busteni (cred ca se numeste Costila).
    Cei 2-3 soferi (diferiti) / minut care (in fiecare minut) cauta parcare, care intra in locurile de parcare si care ies din locurile de parcare blocheaza mii de soferi care pierd intre 0.5h – 2h degeaba.

    Fiind costuri zero, se poate incerca o luna, daca nu sunt rezultate se poate reinfinta parcarea.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*