Economic, Stiri Brasov

Doru Șupeală va susține cursul „Employer Branding 100%”, la Hotel Kolping, pe 10 ianuarie

Doru Șupeală, business consultant și autorul cărții „Experiența face diferența”, va susține pe 10 ianuarie, la Hotel Kolping, cursul „Employer Branding 100%”.

Acest Masterclass este destinat în primul rând practicienilor din Employer Branding, profesioniștilor din HR și Marketing care activează în prezent în managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații.

Obiectivul cursului este să ofere o viziune completă, corectă și coerentă asupra funcției strategice de management al reputației angajatorilor, cu rezultate directe în atragerea și păstrarea talentelor și, consecutiv, în performanța și profitabilitatea companiilor.

Cursul combină teoria și practica, în egală măsură. Prezentarea detaliată a informațiilor științifice aprofundate despre Employer Branding (concepte, principii, orientare strategică, funcționalitate, mix de marketing) este însoțită de aplicații practice, studii de caz, dezbateri și exerciții individuale și de echipă. Participanții primesc în timpul cursului și la final un set de instrumente de lucru și o mini-bibliotecă de resurse auxiliare și de documentare.

Acest masterclass și Cartea despre Employer Branding, care va apărea în Martie 2020, sunt rezultatul a trei ani de cercetare academică și practică profesională specializată în construirea și managementul reputației angajatorilor, un domeniu științific, economic și managerial extrem de recent, cu mai puțin de 15 ani de istorie relevantă în planul cercetării academice și practicii manageriale.

Pentru acest proiect de cercetare și educație, Doru Șupeală colaborează în documentarea celor mai bune practici din Employer Branding cu șapte dintre cele mai puternice companii din România, clasate an de an în Catalyst Top of Best Employers (trei din IT, două din banking, două din retail).

 

Doru Șupeală are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.
A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.
A publicat o carte despre marketing digital („Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding („Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog și pregătește „Cartea despre Employer Branding”, care va apărea în Martie 2020 la o editură de prestigiu din România.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*