Economic, Stiri Brasov

Lanțul de restaurante Japanos vrea să intre pe piața Brașovului

Lanţul de restaurante cu specific japonez Japanos, prezent pe piaţă de circa trei ani, a ajuns la şapte unităţi, însă există loc de expansiune, fon­datorul businessu­lui vorbind de o reţea de 20-30 de unităţi doar în România.

El poartă totodată negocieri şi pentru expansiunea dincolo de graniţe. „Probabil că 20-30 de restau­rante în principalele oraşe ale ţării ar fi suficiente la ora actuală pentru România. Avem în vedere centre urbane precum Cluj-Napoca, Timişoara, Arad, Sibiu, Iaşi, Constanţa, Braşov, Craiova, Oradea, chiar şi Ploieşti, unde am avut surpriza ca la unul dintre festivalurile de street food să avem vânzări record“, spune Gabriel Faflei, fondator Japanos.

Spaţiile ideale pentru aceste restaurante, dat fiind conceptul, sunt cele stradale sau cele poziţionate în locruri cu trafic intens atât ziua, cât şi seara.

„Anul viitor, am prevăzut deschiderea a zece restaurante în ţară şi a încă patru în străinătate, cele mai avansate discuţii fiind cu Franţa. Avem multă încredere în brandul pe care l-am creat şi faptul că este un produs cu potenţial ne-a fost confirmat tocmai de cererile de franciză venite la scurtă vreme după lansarea sa pe piaţă.“

Faflei a avut şansa să descopere bucătăria japoneză de la o prietenă foarte bună care este în România de mai bine de 20 de ani. Kana Hashimoto i-a devenit apoi parteneră. Primul proiect a fost Kanpai Izakaya, un bistro japonez. Apoi a apărut nevoia de scalare, ideea unui lanţ de restaurante fast casual. Odată cu expansiunea, în acţionariat au intrat şi antreprenorii care au dezvoltat lanţul de restaurante SaladBox.

„În prezent, reţeaua Japanos are 7 restaurante. Am făcut pasul şi către extinderea în franciză, în 2019, avem prima franciză în Bucureşti şi un prim contract semnat pentru expansiunea internaţională. În România, obiectivul este să consolidam Bucureştiul, unde căutăm parteneri care văd potenţialul nişei noastre de business şi le punem la dispoziţie un business simplu operaţional.“ Astfel, partenerii nu au nevoie de bucătar de sushi, iar restaurantele funcţionează ca unităţi de retail, fără bucătărie. Bucătăria centrală aprovizionează unităţile din Bucureşti cu produsele finite.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*