La o lună de la finalizarea achiziţiei UPC, operatorul Vodafone România a anunţat marţi că lansează noi oferte concepute să adreseze nevoile tuturor clienţilor Vodafone şi UPC, atât persoane fizice, cât şi persoane juridice, precum şi pe cele ale clienţilor noi.
Cele două companii numără împreună până în 10 milioane de abonaţi şi o reţea fixă prezentă în 3,1 milioane de gospodării, scrie News.ro. La nivelul lui 2018, veniturile totale cumulate ale celor doi operatori se ridicau la 1 miliard de euro. „Fuziunea celor două părţi va avea loc în prima parte a anului 2020. Procesul de integrare a operaţiunilor va dura aproximativ trei ani şi va include aspectele legale, convergenţa portofoliilor de servicii şi integrarea sistemelor IT celor doi operatori telecom”, a declarat marţi Murielle Lorilloux, CEO Vodafone şi UPC România, în cadrul unei întâlniri cu presa.
Murielle Lorilloux precizează că societăţile vor continua să investească şi să dezvolte noi servicii şi oferte speciale. Clienţii persoane fizice care utilizează în prezent servicii Vodafone sau UPC primesc extra-beneficii în valoare de 100 euro, la achiziţia de noi servicii, anunţă compania. Vodafone şi UPC au creat pentru clienţii business beneficii exclusive care includ până la 12 luni gratis de opţiuni TV sau discounturi pentru smartphones.