Economic, Stiri Brasov

„Mototol” se face mare: Își extinde fabrica din Brașov și mai deschide o fabrică în Adjud. Investițiile se ridică la două milioane de euro

Rom Paper din Braşov, unul dintre cei mai importanţi producători de hârtii igienico-sanitare de pe plan local şi cel care realizează brandul Mototol, va termina la finalul acestui an şi începutul anului viitor investiţii de peste două milioane de euro care vizează extinderea într-o nouă fabrică în Braşov şi o facilitate de producţie în Adjud.

„Intenţionăm să avem locaţiile gata până la sfârşitul anului. O parte din capacităţile de producţie vor fi puse în funcţiune până la sfârşitul lunii octombrie, iar o parte vor fi gata în luna februarie a anului 2020. Aceste noi echipamente ne vor creşte capacităţile de producţie cu circa 20-25%. De asemenea, ne vor ajuta să lansăm produse care încă nu sunt realizate pe piaţa din România, ceea ce este foarte important pentru noi, având în vedere că vom putea oferi un portofoliu mai larg de produse şi vom putea câştiga cotă de piaţă”, a spus Osman Yelmer, director general al Rom Paper, companie cu afaceri de 69 de milioane de lei în 2018. El s-a alăturat companiei româneşti anul trecut după ce anterior a lucrat pentru un alt mare producător de hârtie de pe plan local Monte Bianco, conform datelor de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn. 

Rom Paper deţine o fabrică în judeţul Braşov, iar de circa un an compania este controlată de Vrancart Adjud, unul dintre cei mai mari producători de hârtie igienică, carton ondulat şi ambalaje de carton. Compania a fost înfiinţată în anul 2002 de familia Puchin şi are ca obiect principal de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, role profesionale, prosoape cosmetice şi serveţele la cutie. Principalul brand din portofoliul companiei este Mototol. Compania livrează produsele atât pe plan local, cât şi la export. Conform ultimelor date, Rom Paper exportă produsele în mai multe ţări, precum Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Republica Moldova şi Bulgaria.

„În prezent, exporturile reprezintă circa 15% din vânzările totale. Nu avem clienţi noi la export, însă avem discuţii avansate ce s-ar putea concretiza în a doua parte a acestui an”, a mai spus managerul. Cât despre prima jumătate a anului, Osman Yelmer spune că cifra de afaceri a companiei a crescut cu 11% faţă de perioada similară a anului trecut şi că aşteaptă ca trendul să continue până la finalul anului.

„Evoluţia pozitivă a pieţei din primul semestru, expansiunea continuă a reţelelor de supermarketuri şi noile contracte au fost cele care ne-au ajutat în prima jumătate a anului. Ne aşteptăm ca trendul pozitiv să continue până la finalul anului, când estimăm că vom semna noi contracte“, a explicat managerul.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*