eMAG intră în acţionariatul aplicaţiei de food delivery EuCeMananc cu scopul de a accelera dezvoltarea business-ului prin creșterea numărului de restaurante aflate pe platformă și astfel a varietății de mâncare care ajunge la clienții săi.
În urma tranzacției prin care eMAG va deține 54% din acțiuni, EuCeMananc va deveni o oportunitate de dezvoltare atât pentru restaurantele mari, cât și pentru cele mici. De asemenea, clienții platformei EuCeMananc vor putea beneficia de servicii de livrare mai rapidă, bazate pe tehnologia dezvoltată de eMAG și de o experiență îmbunătățită de navigare și cumpărare, conform informațiilor publicate de Economica.net.
Platforma EuCeMananc este un business autohton, lansat în 2014, la Timișoara, iar acum este prezentă în 18 orașe din țară, printre care se numără și Brașovul, având în plan dezvoltarea la nivel național și, ulterior, pe alte piețe. „Investiția cea mai importantă a fost timpul nostru. Dintr-o pasiune pentru ceea ce făceam, multă muncă și timp investit într-un proiect, am ajuns să avem un business care, în momentul de față, este lider pe piața din Timișoara și în vestul țării. Ne bucură acest parteneriat strategic care ne va ajuta să creștem business-ul într-un ritm mai accelerat și să ne urmăm planurile începute în urmă cu mulți ani. Este o piață foarte competitivă, dar acest lucru este benefic pentru utilizatorii de platforme de food delivery din România. Prin investiția eMAG obținem și o recunoaștere a muncii echipei și partenerilor EuCeMananc de până acum”, a spus Alin Șerban, CEO EuCeMananc.
Serviciile oferite de EuCeMananc sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS cât și online pe www.EuCeMananc.ro. Platforma reunește în prezent ofertele a 15 restuarante din Brașov, alte peste 10 urmând să înceapă colaborarea cu platforma administrată de eMAG din data de 16 septembrie