Economic, Stiri Brasov

TVR și constructorul scenei Cerbul de Aur produc pierderi de un milion de euro proprietarilor de terase din Piața Sfatului: „La Madonna, scena s-a construit în două zile. Aici se construiește în 11”

Proprietarii de terase din Piața Sfatului susțin că pierderile pe care le au prin organizarea Cerbului de Aur se vor ridica și anul acesta la un milion de euro, la același nivel ca anul trecut. Practic, de sâmbătă va începe construcția scenei pe care va avea loc festivalul, motiv pentru administrația municpală să le solicite proprietarilor de terase să reducă suprafața acestora. „Anul trecut culoarul dintre clădire și amfiteatru era de 4 metri, iar anul acesta, din discuțiile cu cei de la TVR, a reieșit că acest culoar va fi de 6 metri. Practic, vom putea pune și noi câte 4 – 6 mese, în loc de 21”, a explicat Horia Huluban, unul din proprietarii afectați de desfășurarea evenimentului.

 

Scena se montează în 11 zile în loc de două

 

„Le-am cerut celor de la TVR să monteze scena în două zile, nu în 11, cum fac ei pentru că se lucrează cu metode învechite. Madonna a cântat pe o scenă montată în două zile, dimensiunile sale fiind mult mai mari, dar la Brașov nu se poate pentru că TVR nu a identificat o firmă care să facă acest lucru într-un timp mai scurt. Când s-a organizat Romanian Music Award în Piața Sfatului s-a putut monta scena în două – trei zile, dar acum nu se poate”, a mai spus Huluban, nemulțumit de faptul că cei care vor lucre la ridicarea scenei le vor goni clienții „terasiștilor” încă de sâmbătă. „Se creează un zgomot de nedescris, iar oamenii nu vor sta pe terasele de aici, vor prefer să meargă pe Republicii, probabil”, a explicat sursa citată.

 

Vor putea să vândă băuturi în amfiteatru: 10 lei 

 

Ca să le mai îndulcească puțin supărarea celor afectați, TVR le-a permis proprietarilor de terase să își amplaseze câte un stand de băuturi în interuirul amfiteatrului pentru a vinde băuturi – cafea, ceai, apă sau bere. „Am căzut de acord să vindem aceste băuturi cu 10 lei”, a spus Huluban. Întrebat dacă nu este o practică neconcurențială să se fixeze deja prețul la care se vor vinde aceste băuturi pe timpul festivalului, Huluban a precizat că „oricum avem pierderi prin închiderea teraselor, așa că am luat decizia să vindem toți la același preț pentru a mai recupera câte ceva”. „În timpul festivalului cu aceste standuri vom avea vânzări de 2.000 – 4.000 de lei pe zi, în timp ce luna august ne-ar fi adus venituri de 10 – 15.000 de lei pe zi dacă aveam terasele întregi”.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Un comentariu

  1. Câtă ipocrizie, cât fals și victimizare din partea antreprenorilor din zona Piața Sfatului…Vai…vai ..vai….„ le plâng de milă”…..Și fiindcă mă gândesc la ei …și la căt de greu le este lor (cu un scop…) Ca protest …am să vin cu cafeaua și sucul în poșetă….

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*