Brandul Luado Chocolate, deținut de antreprenorul Dorian Lungu, a avut anul trecut vânzări de peste 692.000 de lei (aproximativ 145.000 de euro), într-o ușoară scădere față de anul anterior. Profitul companiei a urcat, însă, de peste 90 de ori, de la 2.300 la peste 190.000 de lei.
Antreprenorul Dorian Lungu ne-a declarant că pentru acest an și-a propus o diversificare a business-ului, ceea ce va duce la o creștere a vânzărilor companiei. „Testăm acum un concept nou de prezență în mall-uri, iar în acest fel vom vedea dacă ne vom lansa și pe această nișă”, a explicat Lungu.
Compania brașoveană Luado Chocolate a vândut în cei opt ani de existență 24 de tone de ciocolată și 20 tone de înghețată. „În 2011, primele produse au fost pralinele – am realizat nouă tipuri de praline. Atunci foloseam 200 de kilograme de ciocolată de calitate superioară pe an și existau doar doi angajați care deserveau cam 10 clienți pe zi”, povestește Dorian Lungu, inițiatorul business-ului.
„În mai puțin de un an, am suplimentat colecția de praline și ajunsesem la 14 tipuri de praline, 3 feluri de tablete din ciocolată, inclusiv 3 figurine, totul realizat manual. Astăzi, la șapte ani de la primele praline comercializate, Luado Chocolate folosește peste 3 tone de ciocolată și are în portofoliu 53 de tipuri de praline care au fost sau sunt preparate tot manual. Pe lângă acestea, avem o gamă de 8 ciocolate calde pe băț, poate cel mai popular produs al nostru în momentul de față. În curând vom lansa al 9-lea sortiment. De asemenea, preparăm manual și pictăm peste 22 tipuri de figurine și alte 17 produse gândite special pentru copii”, precizează sursa citată.
În 2014, compania a luat decizia de a lansa pe piață și înghețata Luado. „Este o înghețată naturală, un gelato tradițional, un produs cât se poate de curat, pe măsura pralinelor cu care ne obișnuisem clienții și prietenii. Astăzi comercializăm prin magazinul propriu sau prin colaboratori peste 7 tone produse divizate în 23 de tipuri de înghețată artizanală, la o calitate la care ținem și nu renunțăm de dragul unui gust mai apetisant și mai comercial sau al unui profit mai mare”, mai spune Lungu.