Firmele care construiesc bucata de autostradă Râșnov – Cristian au demarat procedurile pentru demararea lucrărilor pe timp de noapte la acest obiectiv. Potrivit autorităților, Alpenside și Specialist Consulting vor preenta în cel mult două săptămâni studiile privind costurile suplimentare pentru realizarea acestor lucrări, urmând ca mai apoi Compania Națională de Administrare a Infrastructurii din România (CNAIR) să își dea acordul pe una din variantele propuse.
Bucata de autostradă Râșnov – Cristian ar putea fi finalizată până la finele acestui an, lucrările fiind accelerate în urma unei înțelegeri între constructor și Ministerul Transporturilor, a anunțat, pe 15 iuniei, la Râșnov, Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor. Potrivit acestuia, constructorul primește bani în avans pentru a lucra și în zilele de weekend, dar li noaptea. Până acum, însă, s-a lucrat doar două weekenduri pe lună, muncitorii primind un weekend liber la două săptămâni pentr a-și vedea familia. În contractul semnat cu Alpenside era prevăzut că acest ciot de autostradă ar urma să fie finalizat la sfârșitul lui 2020.
Contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 5 din autostrada Comarnic-Braşov, sector Râşnov – Cristian şi Drum de Legătură, lungime 6,3 km (autostrada) + 3,7 km (drum naţional la 4 benzi cu separator median), a fost semnat cu asocierea Asocierea Alpenside – Specialist Consulting, care a avut o ofertă de 118 milioane de lei.
Un comentariu
Daca puteti, va rog, explicati intr-un articol separat, care este rostul acestui ciot de „autostrada”, care sunt avantajele lui, care este planul dupa ce acest ciot este gata, cand incep lucrarile la adevarata autostrada – Rasnov-Comarnic.
Pana acum pare ca e cea mai scumpa centura a unei localitati din Romania relativ la numarul de locuitori ocoliti (Cristian+Rasnov).
Multumesc.