Stiri Brasov, Timp liber

Zoo Brașov plătește aproape 166.000 de lei pentru peliculele proiectate la planetariu. Ce spectacole pot fi vizionate acum

Zoo Brașov ar urma să plătească 165.993 de lei, cu tot cu TVA, firmei Astrolife din București pentru a furniza peliculele care sunt proiectate la planetariul recent inaugurat. Chiar dacă a fost singurul ofertant, prețul de achiziție a fost ceva mai mic față de valoarea estimată, care era de 178.500 de lei cu tot cu TVA.

Planetariul din Braşov nu va fi dedicat în totalitate astronomiei, ci vor fi proiectate şi filme cu anumite zone de pe planeta noastră: jungla, savana sau adâncul oceanelor. La acestea se adaugă o serie de filme de desene animate educative pentru copii. Totodată, se vor putea viziona, în timp real, diverse fenomene astronomice.

Pentru început, la Planetariu rulează două pelicule, respectiv „De pe Pământ în Univers”, un film de 24 de minute care prezintă prin imagini şi sunete Universul descoperit cu ajutorul ştiinţei și „Două mici bucăţele de sticlă – uimitorul telescop”, un spectacol ce explorează descoperirile minunate făcute de astronomi în ultimii 400 de ani.

Alte patru pelicule ar urma să ruleze în curând la planetariu, respectiv Dynamic Earth: Exploring Earth’s Climate Engine (Pământul dinamic: Explorând mecanismul climatic al Terrei), Solar Superstorms (Superfurtuni solare), Faster Than Light: The Dream of Interstellar Flight (Mai repede decât lumina: visul zborului interstelar) și The Zula Patrol: Down to Earth (Patrula Zula: Cu picioarele pe Pământ), care au fost achiziționate prin acest contract.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu