IT, Stiri Brasov

Doi brașoveni au lansat Jumppi, o rețea de socializare care își propune să îi scoată din casă pe utilizatori

O echipă de patru antreprenori români a lansat o nouă rețea de socializare care își propune să îi scoată din casă pe utilizatori. Ideea aplicatiei Jumppi este de a face oamenii să se întâlnească în momentele în care nu au prietenii alături, sau în care pur și simplu îți doresc să cunoască oameni noi, făcând o activitate comună.

Echipa este formată din trei programatori și un designer (Andrei Stoiculescu – CEO, Andrei Gubceac – dezvoltator IOS, Vlad Murzea – dezvoltator Android și Cosmin Maxim – User interface Experience, ultimii doi fiind brașoveni).

Povestea Jumppi a început în 2016 cu Andrei Gubceac după cum a spus acesta. La scurt timp i s-a alăturat și Andrei Stoiculescu, iar apoi au venit în echipă Andrei Gubceac și Cosmin Maxim. Toți patru au dezvoltat aplicația în timpul liber, după orele de muncă, pentru că fiecare dintre ei deține un job.

După interviuri cu posibili utilizatori, sesiuni de user research și multa muncă de implementare, cei patru au finalizat prima varianta care acoperă nevoia principală a utilizatorilor.

Premisa de la care cei patru au plecat a fost că, în prezent, în orașele mari tinerii tind să se izoleze, iar prieteniile pe care și le formează sunt din ce în ce mai puține și de durată mai scurtă.

„Trendul în societate este să se share-uiască cât mai mult – activități, resurse. Spre exemplu Tinder, este o aplicație de dating și dacă ne spunea cineva de ea acum 15 ani, cred că nimeni nu se aștepta să aibă succes. La fel s-a întâmplat cu Uber și cu multe altele. Ei bine, noi ne-am gândit de ce nu s-ar putea întâmpla același lucru și cu activitățile – cu mersul la bere, cu mersul la film pentru că în același timp, în orașele mari, există și tendința ca omul să fie din ce în ce mai izolat, există și studii care spun asta. Și de aici a pornit ideea Jumppi, să cunoști oameni care au același mood cu tine în mod spontan”, a spus Stoiculescu pentru economica.net.

Publicul țintă principal este format din expați, studenți, care se află într-un oraș nou, dar și persoanele active care doresc să își lărgească cercul social.

Andrei Stoiculescu spune că, până la sfârșitul anului, dorește ca aplicația să aibă 20.000 de download-uri. „Piața nu e 100% pregătită, dar este un trend afară și cred că vom îl adopta și noi în România”.

 

Cum funcționează

 

Odată ce utilizatorul se loghează cu ajutorul contului de Facebook, trebuie să selecteze minim trei activități sau hobby-uri de care este interesat în general. Apoi va avea opțiunea fie să participe la o activitate creată de un alt utilizator și pe care o găsește interesantă, fără vreo cerere de acceptare prealabilă, fie să își creeze el activitatea și să aștepte ca alții să i se alăture.

Pașii pe care utilizatorii trebuie să îi urmeze sunt: să declare ce anume vor să facă, spre exemplu să ia cina în oraș, să joace squash, sau să se plimbe în parc, să stabilească ora și locul, și, optional, să adauge câteva detalii, despre ce ar vrea să vorbească, ce vor să mănânce sau ce gen de oameni le face plăcere să cunoască.

Pentru următoarea variantă a aplicației, echipa spune că lucrează deja la un motor de inteligență artificială în care utilizatorii pasivi, cei care doar privesc, dar nu participă, vor primi invitații de a ieși cu alți useri, bazate pe compatibilitatea stării de spirit. De asemenea, cei patru antreprenori caută investitori care să îi ajute să continue dezvoltarea aplicației.

 

 

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*