Economic, Stiri Brasov

Brașovenii de la Vegis.ro și-au majorat afacerile cu 10% în primul trimestru

Magazinul online Vegis.ro, specializat în comercializarea de produse bio, vegane şi naturiste, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an venituri totale de 3,8 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2018, românii testând tot mai mult varietăţile gamelor de produse naturiste şi bio, fie că este vorba de alimente, cosmetice sau produse de curăţare a casei.

„Am observat o creştere a numărului de produse din coş. Românii cumpără mult mai variat, au dispărut destul de mult produsele vedetă. Diversificarea produselor alese în 2019 de clienţi semnalează o mai mare deschidere către testarea mai multor produse naturiste şi a noutăţilor disponibile pe piaţa din România“, a declarat Mihai Bucuroiu, director de dezvoltare şi cofondator al Vegis.ro.

În primele 3 luni ale anului, valoarea medie a unei comenzi plasate pe Vegis.ro a fost de aproximativ 140 lei, în scădere foarte uşoară faţă de anul trecut, când aceasta se situa la 150 lei.

Cele mai vândute produse în primele trei luni au fost ulei de cocos, scorţişoara, produse pe bază de bicarbonat, miere de Manuka şi lăptişorul de matcă. În ceea ce priveşte topul judeţelor în care se plasează cele mai multe comenzi, acesta este dominat de Bucureşti (care reprezintă 38% din total), urmat de Cluj, Timiş, Iaşi şi Braşov.

„Cele mai căutate categorii de produse rămân în continuare cele din 2018 – suplimentele naturale, alimentele şi cosmeticele naturiste. Categoria cosmeticelor se bucură de o dinamică remarcabilă, atât prin creşterea interesului din partea publicului, cât şi datorită dezvoltării ofertei, în special din partea producătorilor români. De asemenea, produsele bio food şi detergenţii bio au înregistrat o dinamică pozitivă deosebită“, a precizat el.

Pentru anul acesta, magazinul online Vegis.ro mizează pe venituri cu 20-25% mai mare faţă de 2018, urmând să depăşească astfel pragul de 3 milioane de euro cifră de afaceri.

„Vrem ca 2019 sa fie axat mai mult pe consolidarea creşterii de 42% de anul trecut şi mai puţin pe dezvoltare. Dezvoltarile permanente care le avem în fiecare an sunt legate de îmbunătăţirea experienţei clienţilor pe site şi portofoliul de produse, dar pe acestea le facem în fiecare an. Este o muncă care nu se termină niciodată, deci nu o considerăm <<dezvoltare>>“, a punctat Mihai Bucuroiu.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*