Economic, Stiri Brasov

C&A va mai deschide un magazin la Brașov anul acesta

Grupul C&A, unul dintre cei mai importanţi cinci retaileri de modă din România, reia dezvoltarea într-un ritm accelerat după ce în ultimii doi ani (2017 şi 2018) a mizat pe consolidarea businessului local. Pentru acest an sunt planificate cel puţin cinci deschideri şi o serie de renovări ale magazinelor deja existente. 
„Tocmai am deschis în Slobozia un magazin care a fost bine primit de piaţa locală, ajungând astfel la 41 de unităţi în România“, spune Cătălin Roşca, country manager C&A. El explică faptul că grupul de modă operează după un an financiar, nu calendaristic, an ce s-a încheiat la finalul lunii februarie. Astfel, anul 2019 a început la 1 martie şi a avut deja loc o deschidere de magazin, fiind planificate şi altele în lunile ce vor urma. La polul opus, nu a fost închisă nicio unitate în acest an.

„Sondăm în permanenţă piaţa în căutare de spaţii care să respecte cerinţele noastre de poziţionare şi spaţiu. Din acest motiv suntem puţin restrictionaţi de oferta existentă, dar vedem piaţa din România ca una cu potenţial mare în regiune.“

Compania a intrat pe piaţa locală în 2009, primul an de criză financiară, şi s-a extins în marile oraşe ale ţării cu magazine generoase, de la 1.500 la 3.000 mp. Acestea sunt amplasate doar în centre comerciale şi malluri, nu în spaţii stradale. Brandul activează pe segmentul preţurilor mici, astfel că a prins pe piaţa locală, unde preţul este unul dintre principalele argumente în procesul de achiziţie.

„În mai vom continua extinderea în Bucureşti, deschizând un nou magazin în Plaza România. Vor urma apoi inaugurările în Ploieşti, Zalău, Braşov, dar şi cu un magazin în Bucureşti Colosseum“, spune executivul român.

C&A ar deschide, astfel, al doilea magazine din Brașov, după cel din street-mall-ul de la Carrefour.

În acelaşi timp, retailerul de modă a început în paralel şi renovarea unităţilor mai vechi, aducând noul concept de magazin în Constanţa, Sibiu. Şi există planuri să continue în această direcţie.

Grupul C & A a intrat pe piaţa locală în 2009 şi s-a extins constant până în 2016, astfel că a ajuns la o reţea de aproape 40 de magazine. Apoi, în 2017 a tras frâna în ceea ce priveşte expansiunea pentru prima dată de la intrarea pe piaţă. Nici în 2018 situaţia nu s-a schimbat semnificativ, executivii brandului vorbind de o consolidare a businessului.

Esti Companie? Aplica gratuit!

Puteţi adăuga job-urile disponibile în compania dumneavostră pentru a fi vizibile pe site-ul BizBraşov, dacă solicitaţi un cont. Doar aşa veţi putea intra în contact direct cu candidaţii.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*